تاکید بر ضرورت خدمات‌دهی مناسب به افراد کم‌توان در رشت؛ «ایرج نوذری» مشاور فرهنگی شورای شهر رشت شد

0 38

ضرورت خدمات‌دهی و مناسب‌سازی شهر رشت برای عبور و مرور افراد کم‌توان و انتخاب «ایرج نوذری» به‌عنوان مشاور فرهنگی شورای شهر رشت از موضوعات مطرح شده در جلسه امروز شورا بود.

عصر کاسپین/ احمد رمضانپور عصر امروز در صد و شصت و هشتمین با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی‌های سیستمی و لزوم ارائه آمار درست به جامعه اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌های سیستمی و ارائه آمار صحیح در حوزه‌های مختلف موجب جلب اعتماد عمومی خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه اعتماد مردم به مسئولان ثروت هنگفتی است که متاسفانه بسیاری از افراد به‌راحتی این‌ ثروت را از دست می‌دهند خاطرنشان کرد: ارائه آمار غلط و دروغگویی قطعاً منجر به از دست رفتن اعتماد مردم می‌شود.
فرهام زاهد، نایب رئیس کمیسیون برنامه بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه با اشاره به اِلمانی که زمان‌ شهردار سابق قرار بود در میدان امام حسین(ع) رشت نصب شود اما به مکان دیگری انتقال داده شد اظهار داشت: هرگونه نصب اِلمان یا برنامه‌های اینچنینی قبل از نصب می‌بایست در شورای شهر مورد بررسی و تایید قرار گیرد.

عضو دیگر شهری شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه افزایش بار بیماری کرونا در رشت را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: متاسفانه به‌دلیل عدم رعایت اصول بهداشتی توسط شهروندان و مسافرت‌های آزاد و بدون کنترل شاهد افزایش بار این بیماری در شهر هستیم و ظرفیت بسیاری از تخت‌های ICU بیمارستان‌ها نیز پُر شد.

بهراد ذاکری با اشاره به ضرورت رعایت اصول بهداشتی توسط پرسنل شهرداری رشت و حفاظت از جان آن‌ها خاطرنشان کرد: مردم و بسیاری از پرسنل شهرداری نیز بدون ماسک وارد ساختمان شهرداری می‌شوند که این عدم رعایت اصول بهداشتی برای خود و خانواده‌هایشان خطر دارد.

وی با اشاره به ضرورت خدمات‌دهی مناسب به سالمندان، افراد کم‌توان و دارای نقص جسمی در سطح شهر رشت خاطرنشان کرد: مراکز فرهنگی که در اختیار شهرداری رشت قرار دارد می‌توانند به سالمندان و افراد کم‌توان به‌طور رایگاه خدمات دهند یا حتی هزینه اتوبوس برای این افراد رایگان شود.

یکی از هنرمندان سرشناس سینما و تلویزیون نیز با حضور در صحن شورای اسلامی شهر رشت‌ “عشق” را شالوده فرهنگ و هنر دانست و اظهار داشت: بنده متولد تهران هستم اما همواره به شمال کشور و شهر رشت علاقه‌مند بودم و گویش گیلکی و مازندرانی را از ۷ سالگی آموختم.

ایرج نوذری با بیان اینکه به‌سبب علاقه‌مندی‌ام به شمال کشور، گویش گیلکی و مازندرانی را از ۷ سالگی آموختم خاطرنشان کرد: امروز در شهر رشت حضور پیدا کردم تا هر آنچه که در توان دارم برای این شهر انجام دهم.

در پایان جلسه “ایرج نوذری” هنرمند سرشناس سینما و تلویزیون به‌عنوان مشاور فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت معرفی و حکم وی توسط اعضای شورای اسلامی شهر رشت اعطا شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 − 4 =