در جلسه‌ای با حضور مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری و کارشناسان فرمانداری: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار لاهیجان معرفی شد

0 68

به پیشنهاد فرماندار لاهیجان و با حکم استاندار گیلان، قربان خوشحال به عنوان معاون فرمانداری لاهیجان منصوب شد.

عصر کاسپین/ جلسه ی معارفه ی معاون جدید فرمانداری لاهیجان با حضور مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان، یونس محمودی فرماندار لاهیجان و پرنسل فرمانداری این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری لاهیجان برگزار شد.

فرماندار شهرستان لاهیجان در این مراسم با بیان اینکه پذیرش مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی ایران رسالتی خطیر و چند سویه است گفت: خدمتگزاری به ملت می تواند با واژه ی عشق توام شود.

محمودی، عقلانیت را پایه فعالیت در حوزه های سیاسی، دینی و اجتماعی، اقتصادی و غیره عنوان کرد و گفت: اگر انسان ها از خرد جمعی خود در همه ی ظرفیت ها و پتانسیل ها استفاده بهینه کند، مفید خواهد بود.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان نیز در ادامه این مراسم با بیان انقلاب اسلامی باعث قطع دست آمریکا و هم‌پیمانانش از کشور ایران شد، گفت: تحریم های ظالمانه، تنگناهای اقتصادی و شیوع ویروس کرونا سبب ایجاد شرایط سخت برای مردم شده است.

هاشم پور با بیان اینکه لاهیجان به لحاظ گردشگری و فرهنگی همیشه دارای جلوه و نشان خاصی بوده است، تصریح کرد: اقدامات حفظ سلامتی مردم باعث کاهش شور و هیجان زندگی مردم شده است.

وی با اشاره به اینکه لاهیجان به عنوان مرکز بیه پیش دارای فرهنگ و تاریخ غنی است، افزود: ریشه دار بودن لاهیجان در هر نقطه از شهر و حتی در رفتار، قلم، برخورد و سلوک مردم نیز نمایان است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان گفت: امیدوارم در مسئولیتی که داریم بهترین خدمت را انجام دهیم و مشکلات مردم را کاهش دهیم.

شایان ذکر است، خوشحل ۳۲ سال سابقه ی خدمت در وزارت کشور را در کارنامه ی کاری خود دارد و از سوابق مدیریتی وی می توان به سمت های معاون فرمانداری شهرستان های ماسال و رضوانشهر، بخشدار بندر کیاهشهر، ریاست شورای اسلامی شهرستان آستانه اشرفیه و کارشناس مسئول برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه اشاره کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × یک =