روند افزایشی شیوع کرونا گیلان؛ ۸۷ بیمار جدید بستری شدند

0 28

معاون دانشگاه علوم‌پزشکی گیلان با اشاره به سهل‌انگاری مردم نسبت به کرونا گفت: در شبانه‌روز گذشته ۸۷ بیمار کرونایی جدید در بیمارستان‌های گیلان بستری شدند.

عصر کاسپین/ آبتین حیدرزاده صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به روند افزایشی شیوع کرونا در گیلان اظهار‌داشت: در حال‌حاضر ۴۴۰ بیمار کرونایی در سطح بیمارستان‌های استان گیلان بستری هستند.

معاون دانشگاه علوم ‌پزشکی گیلان با اشاره به ادامه شیب افزایش مبتلایان و بستری‌های کرونایی در استان گیلان خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۸۷ بیمار جدید کرونایی در سطح بیمارستان‌های استان گیلان بستری شد‌ه‌اند.

حیدر‌زاده با بیان ‌اینکه بستری شدن این تعداد بیمار در یک شبانه‌روز به ‌نسبت آمار بالایی است افزود: بستری‌های کرونایی گیلان در خردادماه به ۱۵۰ نفر رسیده بود اما سهل‌‌انگاری مردم نسبت به کرونا باعث افزایش مبتلایان شده است.
وی با بیان اینکه اعمال محدودیت‌های ترافیکی بین استانی نقش مهمی در کاهش شیوع این بیماری دارد افزود: همه شهرستان‌های استان گیلان در وضعیت زرد، نارنجی و قرمز کرونایی هستند و مردم باید از تجمعات غیرضروری پرهیز کنند.

معاون دانشگاه علوم ‌پزشکی استان گیلان خاطر‌نشان کرد: مردم از خروج بی‌مورد از منزل پرهیز کنند و سه مولفه ماسک‌‌زدن، شست‌وشوی دست و فاصله اجتماعی را رعایت کنند تا مانع از ابتلای خودشان و دیگران به کرونا شوند‌.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

13 − نه =