مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان خبر داد: از آغاز اجرای طرح “آمران سلامت” تا روز گذشته بیش از ۶۷۲۵ نفر از خدمات جمعیت هلال احمر استان گیلان بهره مند شدند

0 26

سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: از آغاز اجرای طرح “آمران سلامت” تا روز گذشته بیش از ۶۷۲۵ نفر از خدمات جمعیت هلال احمر استان گیلان بهره مند شدند

عصر کاسپین/ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص لزوم تلاش مضاعف برای کنترل شیوع کرونا، بیان کرد: در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص لزوم تلاش مضاعف و بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های موجود برای کنترل این ویروس ، طرح “آمران سلامت” با هدف ترویج فرهنگ پیشگیری، جلب مشارکت مدنی و حمایت بهداشتی و درمانی از اقشار آسیب‌پذیر جامعه در مواجهه با کووید -۱۹ و همچنین توسعه آموزش‌های همگانی از ۵ آبان سال جاری در سراسر استان گیلان اجرایی شده است.

غلامی با حضور اعضای فعال جوانان و داوطلبان استان گیلان گفت: ۲۱۸ نفر از داوطلبان و جوانان در قالب ۱۰۱ تیم در طرح “آمران سلامت” فعالیت می کنند.

مدیرعامل هلال احمر گیلان ضمن اشاره به تعداد پایگاه های آمران سلامت در استان گیلان اذعان داشت: ۸۹ پایگاه آمران سلامت و ۹ خانه هلال و همچنین تیمهای سیار سحر و سحاب جوانان و ۳ سازمان مردم نهاد همسو با جمعیت در این طرح فعال هستند.

سیاوش غلامی با اشاره به خدمات ارائه شده در طرح آمران سلامت افزود: ۱۵۶۸ ماسک و ۴۴ لیتر مواد ضدعفونی کننده بین مردم توسط جوانان و داوطلبان هلال احمر گیلان توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به بهره وران طرح آمران سلامت اظهار داشت: از آغاز اجرای طرح “آمران سلامت” تا روز گذشته بیش از ۶۷۲۵ نفر از خدمات جمعیت هلال احمر استان گیلان بهره مند شده اند.

غلامی ضمن ابراز امیدواری نسبت به پایان ویروس کووید – ۱۹ با تلاش و همدلی همگان، خاطرنشان کرد: با توجه به سرعت انتقال کووید – ۱۹ و شرایط ویژه پاییزی برای مهار شیوع این ویروس و شکسته شدن زنجیره انتقال آن، نیازمند همدلی و مشارکت همگانی هستیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همچنین با توجه به فعالیت و تلاش جوانان و داوطلبان خواستار همراهی همه مردم با جمعیت هلال احمر برای غلبه بر کرونا شد.

گفتنی است؛ طرح مذکور تا ۱۵ آبان ماه سال جاری ادامه دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 − هفده =