نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس: صادرات زودهنگام به برند مرکبات در مازندران لطمه می زد

0 28

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس، صادرات زودهنگام را عاملی مضر برای برند مرکبات استان دانست و خواستار پیشگیری از این مساله شد.

عصرکاسپین / منصورعلی زارعی بعدازظهر سه شنبه در نشست با فعالان بخش خصوصی استان در اتاق بازرگانی میزان تولید مرکبات استان را بیش از دو میلیون و ۷۰۰ هزار تن اعلام کرد و گفت: متاسفانه برخی تجار پرتقال را با رنگ آوری وارد بازار خارجی کردند.

وی با اظهار اینکه صادرات زودهنگام و رنگ آوری شده به بازار مرکبات استان لطمه زده است، خواستار برنامه ریزی برای جلوگیری از این روند شد و گفت: نباید به برند استان لطمه زد.

وی همچنین با اشاره به حساسیت های موجود در زمینه کارت های بازرگانی گفت: باید این کارت ها با حساسیت های ویژه ای صادر شود و نباید از آن سوء استفاده کرد.

زارعی با اظهار اینکه در شرایط جنگ اقتصادی قرار داریم به تلاش مجلس برای حمایت از کسب و کار و تولید اشاره کرد و گفت: تولیدکنندگان در خط مقدم قرار دارند و باید از آنان حمایت کرد.

سید شمس‌الدین حسینی نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به عقب ماندگی مازندران از توسعه صنعتی اظهار داشت: متاسفانه تحریم ها بر شاخص های مختلف از جمله توزیع درآمد در کشور اثر گذاشته است.

وی در عین حال از آمادگی مجمع نمایندگان استان برای پیگیری مسائل و مشکلات استان خبر داد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو + سه =