پایانه فرودگاه بین‌المللی سردار جنگل رشت ۲ پروازه می‌شود

0 46

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: انجام اقدامات لازم جهت دو پروازه کردن پایانه فرودگاه سردار جنگل رشت در دست اجرا است.

عصر کاسپین/ سیاوش امیرمکری امروز در دیدار با استاندار گیلان اظهار داشت: فرودگاه سردارجنگل به‌عنوان یکی از ۵۳ مجموعه تحت مدیریت شرکت فرودگاه‌ها، از لحاظ زیرساخت‌های هوانوردی، خطوط پروازی و پایانه‌ای جزو کامل‌ترین فرودگاه‌های کشور محسوب می‌شود.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از انجام اقدامات جهت دو پروازه کردن پایانه فرودگاه سردار جنگل رشت خبر داد و گفت: اصلاح وضعیت ظاهری پایانه قدیم فرودگاه رشت، توسعه اراضی و اجرای طرح جامع مصوب از وظایف مدیریت جدید فرودگاه سردارجنگل رشت است.

امیرمکری با اشاره به اینکه شرکت‌های پروازی معتبری در استان گیلان فعال هستند ابراز داشت: اجرای پروژه‌های توسعه‌ای و تحقق طرح جامع فرودگاه بین‌المللی سردار جنگل رشت نیازمند حمایت مسئولان ملی و استانی است.
استاندار گیلان نیز در این دیدار اظهار داشت: فرودگاه سردارجنگل رشت از حیث برخورداری از شاخص‌ها و استانداردهای لازم جزو بهترین فرودگاه‌های کشور است.

ارسلان زارع با اشاره به افتتاح پروژه‌های مختلف در فرودگاه سردار جنگل رشت خاطرنشان کرد: ذکر و اظهار کرد: تحول در پایانه‌های این فرودگاه و تطویل و توسعه باندهای آن نیازمند حمایت مسئولان ملی است و از مدیران استانی درخواست دارم که این موضوع را با جدیت بیشتری پیگیری کنند.

زارع استاندار گیلان با تاکید بر اینکه جهت تسهیل امور مردم این استان در پایتخت، باید پایه پروازی در فرودگاه سردار جنگل رشت ایجاد شود بیان کرد: این اقدام موجب انجام پرواز روزانه صبح و عصر میان رشت و تهران می‌شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه پروازهای فرودگاه سردار جنگل رشت در شرایط جوی گوناگون با کمترین تاخیر انجام می‌شود افزود: اجرای طرح جامع فرودگاه رشت با توجه به موقعیت استراتژیک این استان و ورود مسافران و گردشگران زیاد به آن ضروری است.

وی با اشاره به اینکه پس از پایان کرونا، ایجاد تغییر در وضعیت پایانه‌ها در مسیر راه‌اندازی پروازهای خارجی ضروری است تصریح کرد: باید برای برآورده کردن مطالبات به‌حق مردم تلاش‌های بیشتری انجام دهیم.
در پایان این دیدار، محسن میرحسینی به‌عنوان مدیرکل جدید فرودگاه سردار جنگل رشت معرفی شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سیزده − 10 =