۱۵۰ نیروی داوطلب روزانه در طرح ملی «آمران سلامت» گیلان فعالیت می‌کنند

0 48

مدیرعامل هلال احمر گیلان با اشاره به اجرای طرح ملی «آمران سلامت» در این استان گفت: ۱۵۰ نیروی داوطلب روزانه در قالب این طرح مشغول فعالیت هستند.

عصر کاسپین/ سیاوش غلامی از اجرای طرح “آمران سلامت” همزمان با سراسر کشور در گیلان خبر داد و اظهار داشت: این طرح با توجه به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسئولان کشوری با هدف کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا در سراسر کشور و گیلان اجرا می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه طرح “آمران سلامت” از پنجم آبان ماه به‌مدت ۱۰ روز در برخی اماکن پُر ازدحام و شلوغ استان اجرا می‌شود خاطرنشان کرد: این طرح تا ۱۵ آبان ماه ادامه خواهد داشت و در ۱۶ شهرستان گیلان اجرا می‌شود.

غلامی با اشاره به جزئیات طرح مذکور تصریح کرد: نیروهای داوطلب جمعیت هلال احمر گیلان و همکاران ما در قالب این طرح با حفظ احترام به همشهریان و کسانی‌که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند توضیحات و هشدارهای لازم ارائه می‌‌دهند و رعایت دستورالعمل‌ها موجب حفظ سلامتی آنان می‌شود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات کادر زحمتکش بهداشت و درمان استان گفت: کادر درمان ماه‌هاست که در سنگر مبارزه با بیماری کرونا در حال فعالیت هستند و نیاز به استراحت و تجدید قوا دارند لذا باید بتوانیم به آنها کمک کنیم.

غلامی با ابراز امیدواری جهت حذف زنجیره انتقال کرونا عنوان کرد: در قالب طرح آمران سلامت، توضیحات لازم را به نیروهای داوطلب ارائه دادیم و در این راستا ستادی در استان گیلان تشکیل شده و هماهنگی‌های لازم با حوزه‌های مختلف و همچنین اخذ مجوزها نیز در این حوزه انجام شد.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده روزانه حدود ۱۵۰ نیروی داوطلب جمعیت هلال احمر گیلان در راستای اجرای طرح آمران سلامت در شیفت‌های دو ساعته مشغول فعالیت هستند و در صورت لزوم این تعداد افزایش می‌یابد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 − 17 =