شهردار رشت: بارش برف نباید شهرداری را غافلگیر کند

0 50

شهردار رشت در نشست ستاد مدیریت بحران شهرداری رشت گفت: بارش برف نباید شهرداری را غافلگیر کند.

عصرکاسپین / سید محمد احمدی شهردار رشت در نشست ستاد مدیریت بحران شهرداری رشت با محوریت بررسی وضعیت موجود ماشین آلات برف روبی بر لزوم برنامه ریزی شهری در مدیریت بحران، مشارکت و همکاری بین واحدهای مختلف شهرداری و تعامل با دستگاههای اجرایی به ویژه بخش خصوصی و پیمانکاران شهرداری هنگام بارش برف تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه برف و باران از نعمت های الهی بوده و نباید از آن ها به بحران یاد کنیم گفت: عملکرد نامناسب ما مسئولان منجر به ایجاد بحران و وقوع مشکلات برای مردم می شود.

شهردار رشت با تاکید بر اینکه نباید در بارش برف غافلگیر شویم مطرح کرد: در گذشته مردم از بارش برف لذت می بردند زیرا همکاریها جهت رفع مشکلات بیشتر بود. باید با هوشیاری، هم افزایی و برنامه ریزی مناسب توام با بهره گیری از ظرفیت های بخش خصوصی، بارش برف را به خاطره ای خوش برای شهروندان تبدیل کنیم.

احمدی بر تمرکز برنامه ها با مدیریت شهرداری مرکز تاکید کرد و یادآور شد: شهرداری های مناطق نباید جزیره ای و مستقل از شهرداری مرکز عمل کنند و با توزیع مناسب ماشین آلات برف روب در سطح شهر نسبت به بازگشایی همزمان معابر شهری اقدام کنند.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی و مدیریت بحران شهری جایگاه ویژه ای در حوزه مسائل شهری دارد بر ضرورت تدوین برنامه ای منسجم و یکپارچه هنگام وقوع بحران جهت مدیریت و کاهش آسیب ها تاکید کرد.

احمدی خاطر نشان ساخت: شهرداران مناطق و سایر مدیران مرتبط موظف هستند طبق برنامه ریزی انجام شده، عمل کنند تا نتایج این مشارکت در شهر محسوس باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

11 + 3 =