مرگ تلخ زن زنجانی در خیابان / رهگذران شوکه شدند

0 58

زن زنجانی شب گذشته در خیابان مرگ تلخی را تجربه کرد.
رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: شب گذشته در اثر برخورد سواری پژو به عابر پیاده که یک خانم جوان ۴۵ ساله بود عابر پیاده جان باخت.
عصر کاسپین/ سرهنگ خلجی رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان از وقوع یک فقره تصادف در خیابان جمهوری زنجان خبر داد و گفت: شب گذشته در اثر برخورد سواری پژو به عابر پیاده که یک خانم جوان ۴۵ ساله بود عابر پیاده جان باخت.
او به چگونگی وقوع این حادثه رانندگی تلخ و ناگوار اشاره کرد و افزود: راننده این خودروی سواری پسری ۱۷ ساله و فاقد گواهینامه رانندگی بود که به علت بی توجهی به لغزندگی خیابان و حرکت با سرعت غیرمطمئنه و غیرمجاز این حادثه خونین را رقم زد.
خلجی افزود: شدت برخورد خودروی سواری به حدی بالا بود که این زن جوان را حدود ۵۰ متر دورتر از محل تصادف پرتاب کرد.
او ادامه داد: زن جوان پس از چند ساعت دست و پنجه نرم کردن با مرگ درحالی که در کما بود بر روی تخت بیمارستان جان سپرد.
خلجی با تاکید بر اینکه افراد به صرف داشتن مهارت رانندگی نباید پشت فرمان اتومبیل بنشینند بلکه برای رانندگی کردن باید آموزش‌های لازم فرا گرفته شود، اظهار داشت: بزرگتر‌های خانواده دقت کنند و سویچ خودرو را در اختیار جوانان کم سن و سال و فاقد گواهینامه قرار ندهند که در غیر این صورت ممکن است عواقب تلخ و ناخوشایندی، اتفاق بیفتد.
مسئول اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: با بیان اینکه عابرین پیاده نیز همانند رانندگان وسایط نقلیه در قبال قانون و مقررات راهنمایی و رانندگی، مسوؤل و مکلف به رعایت قوانین هستند اظهار داشت: در مواقعی که هوا بارانی و زمین خیس لغزنده است عابرین پیاده باید در عبور از عرض خیابان، بسیار محتاط و دقیق باشند و از به سر کشیدن کاپشن و کلاه که مانع از دید می‌شود به جد خودداری کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 − 7 =