هفته سوم لیگ دسته اول آزادگان؛ سه نماینده گیلان به میدان می‌روند

0 46

هفته سوم لیگ دسته اول آزادگان تا ساعاتی دیگر آغاز می‌شود و طی آن سه نماینده گیلان در این مسابقات برابر حریفان خود به میدان خواهند رفت.

عصر کاسپین/ تیم‌های ملوان انزلی، چوکای تالش و شهرداری آستارا در چهارچوب هفته سوم لیگ دسته اول آزادگان برابر حریفان خود به میدان می‌روند.

در حساس‌ترین بازی این هفته، «ملوان» باید در بابل برابر «رایکا» بازی کند تا در دربی شمالی‌ها بار دیگر نبرد گیلان و مازندران در لیگ شکل بگیرد و حساسیت این مسابقه به‌دلیل اتفاقات هفته ماقبل پایانی فصل گذشته در انزلی می‌تواند بیشتر از همیشه جالب باشد.

ملوانی‌ها که پس از شکست خانگی فصل قبل در برابر شاگردان علی نظرمحمدی، علاوه بر استرس بقاء تا هفته آخر تاوان سنگین‌تری دادند و پژمان نوری و مازیار زارع به محرومیت‌های چند جلسه‌ای محکوم شدند و علاوه بر ممانعت از ورود طولانی‌مدت چند لیدر به استادیوم، آنها حق ندارند تا مدتی در ورزشگاه خانگی خود به میدان بروند.
انزلی‌چی‌ها هرچقدر هفته نخست را خوب آغاز نکردند اما با برد پرگل خود در دربی گیلان برابر چوکا حالا با روحیه‌ای مضاعف به مصاف تیم نادر دست‌نشان سرمربی اسبق خود می‌روند که پس از ناکامی بزرگ در هدایت سپیدرود و سقوط دادنش به لیگ دسته دوم در رایکا نیز حال و روز خوبی ندارد و اگر این امتیاز این بازی را نیز از دست بدهد می‌توان او را دومین اخراجی لیگ دسته دوم نامید.

از حواشی دیگر این مسابقه تغییر ورزشگاه محل بازی است که به‌دلیل نامساعد بودن زمین ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل و در جهت انجام عملیات ترمیم چمن این ورزشگاه، تیم فوتبال رایکا‌ بابل این هفته در ورزشگاه شهدای سیمرغ از ملوان میزبانی خواهد کرد.

تیم فوتبال ملوان ۶ بازیکن خود را در این دیدار به دلیل مصدومیت و بیماری به همراه ندارد و مجتبی رمضانی، محمد حسین‌پور و حمید حیدری به‌دلیل مصدومیت و هادی حبیبی‌نژاد، میثم شاه مکوندزاده و خشایار زبرجد به‌دلیل سرماخوردگی ملوانان را در بازی هفته سوم لیگ یک همراهی نمی‌کنند.

مبین عشایر، ابوالفضل عباسی، مهیار زحمتکش، حافظ یعقوبی، پرهام صیاد برهانی، عیسی پرتو، امید سلطانی، ارسلان تفضلی، فربد بلوک باشی، میلاد محسنی، محمدرضا محرمی، رسول ناصربخت، مهدی هاشمی‌نژاد، محمد مهری، میعاد یزدانی، زکریا مرادی، سهیل فداکار، فرشید مهمدی، امیررضا محرمی، محمد رحمتی و احمد مهدی‌زاده، ۲۱ بازیکنی هستند که ملوانی‌ها را در بابل همراهی خواهند کرد.

در دیگر مسابقه و در ورزشگاه همه‌کاره سردار جنگل رشت تیم شهرداری آستارا میزبان تیم مس کرمان است و این مسابقه از ساعت ۱۴:۱۵ دقیقه به‌صورت زنده از شبکه باران پخش خواهد شد تا این پرسش در ذهن هواداران رشتی فوتبال پیش بیاید که چگونه می شود امسال تمام بازی‌های لیگ دسته اول از این شبکه پخش زنده شود اما سال گذشته هواداران سپیدرود رشت و داماش گیلان در حسرت دیدن بازی‌های تیم محبوب خود از تلویزیون می سوختند.

شهرداری آستارا که حسن اشجاری موفق شده در قامت یک مدعی حاضر شود و هفته قبل هم در رشت توانست تیم فجر سپاسی را شکست دهد و این مسابقه می‌تواند یک محک جدی برای تیم تازه وارد لیگ شود و فقط دغدغه اشجاری نبودن ۶ بازیکن اصلی شهرداری برابر حریق قدر کرمانی است.

شهرداری‌چی‌ها سیداحمد آهی، ابراهیم بزرگی، محمد آزادطلب، حسین آفرین‌زاد و آیدین مسعودی را به‌سبب مصدومیت در کنار خود ندارند و اشکان پارسا مهاجم این تیم نیز به‌دلیل آسیب دیدگی در تمرینات یک ماه از میادین دور خواهد بود و البته تیم فوتبال مس کرمان پیام ملکیان و مصطفی سالاری را به‌دلیل مصدومیت در دیدار برابر شهرداری آستارا در اختیار ندارد.

در آخرین مسابقه تیم‌های گیلانی تیم تازه وارد و پرحاشیه، چوکای تالش در اهواز برابر استقلال خوزستان به میدان خواهد رفت و تا شاید این تیم با گرفتن حداقل یک امتیاز خارج از خانه و پس از دو شکست سنگین برابر خیبر و ملوان بتواند از گذشته و اعتبارش دفاع کند.

چوکا که حواشی آن پیش از آغاز مسابقات شروع شده بود و ابتدا فرشاد پیوس مربی موفقی که این تیم را به لیگ دسته اول آورده بود را کنار گذاشت و سپس پس از یک هفته محمد نصرتی را هم ازاین تیم جدا شده دید، حالا عنوان نخستین تیمی را از آن خود کرد که سرمربی‌اش را کنار گذاشت و هادی شکوری جایش را به علی لطیفی داده است.

حواشی این اتفاق در تالش آنقدر زیاد بود که بعید است حالا حالاها این تیم از زیر بارش خارج شود و باید دید که یک نتیجه خوب می‌تواند کار مدیران چوکا را برای هفته‌های بعدی ساده کند یا اینکه باید باز هم منتظر فعل و انفعالات بیشتری در قلعه عقاب‌ها باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 + 4 =