۶۰ هزار قبض جریمه در ساعات منع تردد در رشت ثبت شد

0 24

فرماندار رشت گفت: طی یک ماه گذشته بالغ بر ۶۰ هزار قبض جریمه در رشت ثبت شده که اغلب مربوط به ساعات منع تردد ۹ تا ۴ است.

عصر کاسپین/ علی فتح اللهی اظهار داشت: بخشی از طرح محدودیت‌های تردد کرونایی مربوط به تردد خودرو‌های شهری یک منطقه در ساعات منع تردد ۹ شب تا ۴ صبح بوده و بخشی از آن نیز به خودروهای غیربومی که از خارج استان یا شهرهای دیگر به منطقه وارد می‌شوند، ارتباط دارد.

فرماندار رشت با بیان اینکه بیش‌ترین قبض‌های جریمه مربوط به ترددهای بین شهری بوده و در ساعت منع تردد ۹ شب تا ۴ صبح رقم خورده افزود: در کل در یک ماه گذشته بالغ بر ۶۰ هزار قبض جریمه در حوزه شهرستان رشت داشتیم که در مجموع مبلغ دریافتی از این قبض‌های جریمه بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان بود.

فتح اللهی عنوان کرد: با توجه به اینکه ورودی‌های استان گیلان جز شهرهای در وضعیت قرمز هستند از این ‌رو خودروهای ورودی از استان‌های دیگر با منع ورود از سوی پلیس راه مواجه شده و اجازه ورود به استان را ندارند و به جز مواردی که دارای برگه تردد هستند اغلب این خودروها به شهرهای خود برمی‌گردند.
وی با بیان اینکه مقابله با بیماری کرونا و ریشه کن کردن آن همراهی همه آحاد جامعه را می‌طلبد گفت: با دستور، ابلاغ و تحکم در این حوزه هیچ اتفاقی نمی‌افتد و ما باید همراهی همه مردم اعم از اصناف، بازاریان و اداریان را داشته باشیم و دست به دست هم دهیم تا از شیوع بیش‌تر این بیماری جلوگیری کنیم.

فرماندار رشت تصریح کرد: خوشبختانه شهرستان رشت که در وضعیت قرمز کرونایی قرار داشت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم به وضعیت نارنجی تبدیل شد و این نشان می‌دهد که اگر تلاش بیشتری داشته باشیم می‌توانیم شاهد کاهش شیوع این بیماری بوده و از طرفی به اقتصادمان نیز کمک کنیم.

فتح اللهی با بیان اینکه اگر مراقبت‌ها تدارم داشته باشد قطعاً از وضعیت کنونی نیز خارج می‌شویم گفت: خواهش ما از مردم این است که از بی‌تفاوتی در زمینه بیماری کرونا و همچنین حضور فیزیکی غیرضروری در سطح شهر خودداری کنند تا از این طریق بتوانیم زودتر به زندگی عادی خود برگردیم و هم تلاش کنیم تا اقتصاد جامعه مانند گذشته برقرار باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 + 1 =