سرهنگ رسول‌زاده فرساد هشدار داد: مراقب سودجویی در پوشش اکیپ‌های تشخیص یا پیشگیری از ابتلا به کرونا باشید

0 29

سرهنگ مجید رسول‌زاده فرساد، سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان در خصوص سرقت سارقان و سودجویان که در پوشش اکیپ‌های تشخیص یا پیشگیری از ویروس کرونا به درب منازل مسکونی مراجعه می‌کنند، هشدار داد.

عصر کاسپین/ سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان در خصوص سرقت سارقان و سودجویان که در پوشش اکیپ‌های تشخیص یا پیشگیری از ویروس کرونا به درب منازل مسکونی مراجعه می‌کنند، هشدار داد.

سرهنگ مجید رسول‌زاده فرساد اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، عده‌ای سودجو یا سارق از این وضعیت سوءاستفاده کرده و در پوشش پزشک یا کادر درمانی و با ترفند تست ویروس کرونا و یا ارائه خدمات بهداشتی، اقدام به سرقت یا سوءاستفاده می‌کنند.

وی افزود: افراد سودجو و کلاهبردار با ماسک و دستکش در پوشش کارشناس بهداشت و حتی با ارائه نامه جعلی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منازل مسکونی مراجعه و در صورت غفلت صاحب‌خانه و فراهم بودن فرصت مناسب، اقدام به سرقت می‌کنند.

سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه ارائه هرگونه خدمات ازسوی وزارت بهداشت یا سایر نهادهای مسئول از طریق رسانه‌های معتبر به مردم اطلاع‌رسانی خواهد شد از مردم خواست، در صورت مراجعه افراد مشکوک به درب منازل مسکونی، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × 5 =