فرخی میکال عنوان کرد؛ منطقه دیلمان با وسعت ۶۰۰ کیلومتری با جاده های کوهستانی، فاقد آمبولانس است

0 15

نماینده مردم لاهیجان، سیاهکل، آستانه اشرفیه، رودبنه، دیلمان، پیرکوه و بندر کیاشهر در مجلس گفت: منطقه دیلمان با وسعت ۶۰۰ کیلومتری با جاده های کوهستانی، فاقد آمبولانس است که طبق جلساتی که با وزیر محترم بهداشت داشتیم دستور برای رفع این مشکل را از شخص وزیر دریافت کردیم.

عصر کاسپین/ وی با بیان اینکه عمده ترین مشکلات ما در حوزه مسائل کوهستانی از جمله جاده هاست افزود: با توجه به اینکه زمستانی سرد پیش رو داریم و از طرفی مناطق حوزه انتخابیه بنده اغلب کوهستانی است، از وزیر محترم راه برای حل مشکل صعب العبور بودن جاده ها درخواست کمک کرده ایم.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: منطقه پیرکوه با حدود بیش از ۴۰ روستا به علت کوهستانی و صعب العبور بودن به یک لودر که در آنجا مستقر باشد نیازمند است.

فرخی میکال عنوان کرد: ما در خانه ملت وظیفه داریم که برای حل مشکلات مردم گام برداریم. از مسئولین عزیر هم خواهشمندم که برای رفاه و آسایش ملت آنچه را که در توان دارند انجام دهند.

وی با بیان اینکه ما در حوزه بهداشت و درمان نیز مشکلاتی داریم افزود: منطقه دیلمان با وسعت ۶۰۰ کیلومتری با جاده های کوهستانی، فاقد آمبولانس است که طبق جلساتی که با وزیر محترم بهداشت داشتیم این درخواست را مطرح کردیم که دستور برای رفع این مشکل را از شخص وزیر دریافت کردیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × دو =