امکان ارائه ۹۵ درصد از خدمات بانکی به صورت غیرحضوری در استان گیلان وجود دارد

0 47

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان گیلان گفت: امکان ارائه ۹۵ درصد از خدمات بانکی به‌صورت غیرحضوری وجود دارد.

عصر کاسپین/ سیدرسول میرخلف در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و خطرناک بودن حضور در بانک‌ها در این شرایط توصیه ما استفاده از طرح‌های بانکداری الکترونیک است.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های گیلان عنوان داشت: بیش‌از ۹۵ درصد از خدمات بانک‌ها در خدمات غیرحضوری بانک‌ توسط نرم افزارها تعریف می‌شود.

وی با بیان اینکه پست‌ها و کارتخوان‌ها از دیگر روش‌های پرداخت است افزود: از جمله این امکانات دستگاه‌های خودپرداز و خودگردان بوده که حتی می‌توانند وجوه نقد را دریافت کرده و رسید آن را به مشتری دهند.

میرخلف تصریح کرد: مدیرکل بانک مرکزی اخیراً نوید این را دادند که خدمات مبتنی بر کارت‌ها و کارتخوان‌ها بزودی کنار گذاشته شده و به جای آن از نشان پرداخت استفاده می‌شود.

وی ابراز داشت: خدماتی مانند امضای دیجیتال، سفته، افتتاح حساب‌ها، پرداخت برخی از تسهیلات، گواهی تمکن مالی و انتقال وجه مواردی است که در قالب خدمات غیرحضوری نیز تعریف می‌شوند.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های گیلان ابراز داشت: تمامی همکاران ما در شبکه بانکی استان گیلان حاضر هستند تا به‌عنوان یک مدرس و مشاور خدمات بانکی در خدمت هم‌استانی‌های عزیز باشند.

میرخلف خاطرنشان کرد: ان‌شالله بتوانیم از خدمات بانکداری الکترونیک در جهت کنترل بیماری کرونا در بانک‌های استان گیلان و کاهش آسیب‌پذیری در بانک‌های استان استفاده کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 − 1 =