تأمین ۲۱ هزار تن مرکبات تنظیم بازار پایان سال در ۳۱ استان کشور توسط مازندران

0 46

حسن خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران در جلسه ستاد تنظیم بازار استان گفت: طبق برنامه ریزیهای انجام شده و تصمیمات متخذه امسال به میزان ۲۱ هزار تن پرتقال مورد نیاز تنظیم بازار ۳۱ استان کشور با قیمت هر کیلو پرتقال در کف بازار به مبلغ ۱۰۵۰۰ تومان تأمین می گردد. ‎

عصر کاسپین/ حسن خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران در جلسه ستاد تنظیم بازار استان گفت: طبق برنامه ریزیهای انجام شده و تصمیمات متخذه امسال به میزان ۲۱ هزار تن پرتقال مورد نیاز تنظیم بازار ۳۱ استان کشور با قیمت هر کیلو پرتقال در کف بازار به مبلغ ۱۰۵۰۰ تومان تأمین می گردد.

حسن خیریانپور افزود: در حال حاضر ۷۰۰ هزار تن مرکبات در انبارهای استان داریم و مشکلی برای تأمین نیازهای پایان سال استانهای کشور نداریم

وی تصریح کرد : طبق هماهنگی که با اتحادیه باغداران استان مازندران بعنوان مجری این طرح انجام شد از تاریخ ۱۵ الی ۲۰ بهمن به بعد شروع عملیات ارسال مرکبات برای استانهای کشور اغاز خواهد گردید .

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران با بیان اینکه با تدبیر و تلاش استاندار محترم پایانه صادراتی روماک گستر مازندران به مدار فعالیت وارد شد افزود: با تلاش متولیان امر و بخش خصوصی و صادرکنندگان در سالجاری تا کنون ۲۰۰ هزار تن مرکبات به کشورهای هدف صادر شده است.

حسن خیریانپور تصریح کرد : طبق براوردهای انجام شده میزان تولید امسال مرکبات در مازندران بالغ بر ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تن می باشد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × یک =