شهروندان گیلانی پایین‌بودن سرعت اینترنت را به شرکت مخابرات اطلاع دهند

0 48

معاون شرکت مخابرات گیلان گفت: شهروندانی که از سرعت اینترنت خود رضایت ندارند از طریق درگاه‌های مختلف شرکت مخابرات برای پیگیری اقدام کنند.

عصر کاسپین/ محمدرضا رادمرد توانا صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر تعداد مشترکین تلفن ثابت در استان گیلان به یک میلیون و ۵۳ هزار مورد و ضریب نفوذ استان در تلفن ثابت به ۴۲ درصد رسیده است.

معاون شرکت مخابرات استان گیلان تصریح کرد: ما در بحث تلفن ثابت فقط تلفن بر بستر سیم مسی نداریم بلکه تکنولوژی جدیدی از بستر فیبر نوری در استان در حال انجام است که تاکنون خوشبختانه ۵ هزار و ۷۹۹ نفر مشترک از این سرویس برخوردار شدند.

رادمرد توانا با بیان اینکه این تکنولوژی ضعف‌هایی که در سیم‌های مسی حاکم است را تا حدودی رفع می‌کند افزود: طول عمر بیشتر و هزینه نگهداری کمتر فیبر نوری نسبت به سیم مسی باعث گسترش این تکنولوژی شده و این سرویس می‌تواند اینترنت را حداقل تا سرعت ۵۰ مگابایت به مشترکین ارائه دهد.

وی با بیان اینکه مخابرات گیلان پروژه فیبر نوری تا منازل را هم اجرایی کرده است افزود: با کمک دوستان در شهرداری منطقه موفق شدیم این بستر را در شهرستان‌های رشت، انزلی، لاهیجان، آستارا و کوچصفهان اجرایی کنیم.

معاون شرکت مخابرات استان گیلان رفع مشکل سرعت اینترنت به‌ویژه برای مشترکانی که از فیبر نوری استفاده می‌کنند را مورد تاکید قرار داد و گفت: شهروندان اگر از سرعت اینترنت خود رضایت ندارند می‌توانند از طریق درگاه‌های مختلف شرکت مخابرات گیلان برای پیگیری این موضوع اقدام کنند.

رادمرد توانا با اشاره به درخواست تلفن ثابت از سوی مشترکین خاطرنشان کرد: متقاضیان عزیز می‌توانند با مراجعه به دفاتر خدمات امور مشترکین یا به‌صورت غیرحضوری به آدرس اینترنتی guilan.tci.ir مراجعه کرده و نسبت به درخواست تلفن ثابت خود اقدام کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × 5 =