فرماندار رشت خبر داد؛ کاهش ۷ درصدی سرقت منازل نسبت به سال گذشته

0 55

فرماندار رشت از کاهش ۷ درصدی میزان سرقت منازل شهرستان رشت نسبت به سال گذشته خبر داد.

عصر کاسپین/ مهندس علی فتح اللهی در جلسه کمیسیون پیشگیری از سرقت ، با تقدیر از اقدامات صورت گرفته در خصوص پیشگیری و مقابله با معضل سرقت در شهرستان رشت، گفت: با توجه به اقدامات صورت پذیرفته و آگاه سازی عموم مردم میزان سرقت از منازل نسبت به سال گذشته ۷ درصد کاهش داشته است.

وی با تاکید بر لزوم واکاوی علل وقوع سرقت و کارشناسی همه جانبه آن، افزود: اگر علت ها را واکاوی نکنیم یقینا نمی توانیم به راهکار های لازم پیشگیری و برخورد با معضل سرقت دست یابیم.

فرماندار رشت با بیان اینکه بایستی حساسیت جامعه نسبت به معضل سرقت را بالا ببریم، افزود: در طول دوران بعد از انقلاب اسلامی هر چیزی را که مردمی کردیم موفق شده ایم و در تمام کارها وقتی مردم پای کار آمدند، لذا ضرورت دارد مشارکت های مردمی در عرصه پیشگیری از سرقت را تقویت و به دنبال دستیابی به راهکارهای مناسب مشارکت هر چه بیش تر مردم باشیم.

مهندس فتح اللهی با بیان اینکه باید میزان آگاهی مردم را نسبت به روش های جدید سرقت بالا ببریم، افزود: ضرورت دارد با مشارکت دستگاه های مختلف فرهنگی و اجتماعی علل الخصوص صدا و سیما نسبت به آگاه سازی مردم در این زمینه اقدام شود.

وی با تاکید بر لزوم تخصیص اعتبار ویژه جهت ارتقای امکانات پایش تصویری در سطح شهرستان، افزود: تجهیز اماکن عمومی به دوربین های مداربسته می تواند سهم بسزایی در کاهش میزان وقوع سرقت و ارتقای امنیت عمومی شهرستان داشته باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دوازده + 9 =