مدیرعامل کشتیرانی دریای خزر: اسنپ کانتینری حمل و نقل دریایی در خزر راه اندازی شد

0 45

مدیرعامل کشتیرانی دریای خزر از راه اندازی اسنپ کانتینری برای تسریع در ارائه خدمات حمل و نقل دریایی به تجار و صادرکنندگان ایرانی در خزر خبر داد.

عصر کاسپین/ کاپیتان داود تفتی بعدازظهر شنبه در جلسه شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولتی در استانداری مازندران با اشاره به وجود کانتینرهای یخچال دار در بندر امیرآباد، نرخ جابجایی کالا در این بندر را ارزانتر از سایر بنادر شمالی دانست و گفت: متاسفانه استقبال چندانی از ظرفیت های کانتینری بندر امیرآباد صورت نگرفته است.

وی با اشاره به وجود ۱۰ کانتینر یخچال دار در بندر امیرآباد از خالی بودن ۷۰ درصد این ظرفیت خبر داد و افزود: این مسئله سبب شده بخش زیادی از کالاهای استان مازندران از طریق بنادر استان گیلان به سایر کشورها صادر شود.

وی با عنوان اینکه از نظر زیرساختی کمبود و مشکلی در بنادر مازندران وجود ندارد، یادآور شد: با بهره گیری از این امکانات می توان محصولات را به کشورهای اروپایی و آسیای میانه صادر کرد.

تفتی همچنین به راه اندازی دفاتر کشتیرانی خزر در سه شهرستان مازندران اشاره کرد و گفت: همچنین برای تسریع در خدمات حمل ونقل دریایی به صادرکنندگان ایرانی در خزر اسنپ کانتینری راه اندازی شده است.

تفتی ادامه داد: همچنین برای ۱۱ استان فاقد بندر نیز پایانه کانتینری راه اندازی شد تا نسبت به تسریع در فرایند صادرات از طریق کشتیرانی خزر اقدام شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × پنج =