«پلیس فتا» در حوزه کسب و کارهای غیرمجاز مجازی در استان گیلان ورود کند

0 59

معاون سازمان صمت گیلان گفت: برخی از کسب و کارهای مجازی بدون مجوز اقدام به فعالیت در فضای مجازی کرده که در این حیطه باید پلیس فتا ورود کند.

عصر کاسپین/ مهدی نقدی اظهار داشت: طرح رصد فروشگاه‌های زنجیره‌ای گیلان متشکل از فرمانداری، بازرسی اصناف، تعزیرات حکومتی، سپاه و بسیج استان با محوریت صنعت و معدن در حال اجرا است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صمت گیلان گفت: در حال حاضر این طرح برای فروشگاه‌های زنجیره‌ای و پس از آن واحدهای تولیدی گیلان به اجرا در می‌آید.

نقدی افزود: طرح نظارتی هفته گذشته در لنگرود اجرا شده و ان‌شاالله با همکاری فرمانداران، تعزیرات حکومتی، بازرسی صمت و بازرسی اصناف در سایر شهرستان‌ها اجرایی می‌شود.

وی ابراز داشت: خوشبختانه در موجودی کالاهای اساسی در استان با مشکلی مواجه نبوده و با توجه به اینکه قیمت‌گذاری در استان انجام نمی‌شود اکنون باید در بحث قیمت‌گذاری نظارت‌ها تشدید شود.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صمت گیلان گفت: طرح تشدید بازرسی برای بازار شب عید گیلان از ۱۵ اسفندماه آغاز شده و تا ۱۵ فروردین سال آینده ادامه دارد.

نقدی در خصوص برپایی نمایشگاه‌های بهاره تصریح کرد: در صورت تأیید ستاد ملی کرونا نمایشگاه‌های بهاره ویژه ایام عید مانند سال‌های گذشته در گیلان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه نظارت بر کسب و کارهای مجازی که از سوی سازمان صمت گیلان مجوز اخذ کرده‌اند با بازرسی صمت است افزود: مردم در صورت مشاهده هر گونه تخلف با سامانه‌های ۱۲۴ و ۱۳۵ مراتب را به ما اطلاع‌رسانی کنند.

نقدی خاطرنشان کرد: برخی از کسب و کارهای مجازی بدون مجوز اقدام به فعالیت در فضای مجازی کرده که در این حیطه باید پلیس فتا ورود کرده و با این متخلفان برخورد کند.

وی گفت: با بالا بودن حجم واحدهای صنفی و صنعتی گیلان و بالا بودن میزان شکایت‌ها از تمامی مردم دعوت می‌شود که در قالب ناظران افتخاری یاریگر ما باشند تا بتوانیم موارد بیشتری را رصد کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × پنج =