گزارشی از اقدامات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت در دهه مبارک فجر

0 26

حمیدرضا محمدی در خصوص اقدامات صورت گرفته در دهه فجر اظهار داشت: سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت در ایام الله فجر با اعتقاد به اینکه فضای مجازی عرصه ای نوین از تعاملات اجتماعی را ایجاد کرده است تولید فعال و مبتکرانه ی محتوا در فضای مجازی را دستور کار قرار داد.

عصر کاسپین/ رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت به تنوع برنامه های اجرا شده توسط سازمان اشاره کرد و گفت: برای ایجاد محتوای جذاب با همکاری هنرمندان و کارشناسان اقدام به تهیه و پخش برنامه ۱۳:۳۰، پلاک ۴۲ و سومین نشست نسل ماندگار؛ وبینار آموزشی با توجه به سلیقه های متفاوت مخاطبان کرد.

محمدی افزود: افتتاح سالن ورزشی سردار شهید کامران ملک پور و رونمایی از مرمت عمرانی و باز آفرینی محتوایی خانه میرزا کوچک خان جنگلی از دیگر برنامه های سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت در ایام الله فجربودکه در مدت زمان کوتاه به انجام رسید.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت به برگزاری محافل انس با قرآن اشاره کرد و گفت: در دهه فجر در بخش قرآنی این سازمان اقدام به برگزاری محافل انس با قرآن در سه مسجد در سطح شهر رشت با حضور قاریان بین المللی و ممتاز کشوری کرد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات گوناگون، بیان داشت: در بخش برگزاری مسابقه با همکاری خانه طراحان انقلاب مسابقه کارتون و کاریکاتور ویژه شهروندان و مسابقه کتابخوانی ویژه پرسنل شهرداری رشت برگزار شد.

حمیدرضا محمدی با بیان اینکه در بخش ورزشی هم شاهد برگزاری مسابقات متنوعی توسط سازمان بوده‌ایم، افزود:بسکتبال ویژه بانوان و آقایان، کوهپیمایی صعود به ارتفاعات ماسوله ویژه آقایان، دوچرخه سواری، والیبال ساحلی، تنیس روی میز، دارت و دومیدانی (آقایان و بانوان) و فستیوال بانوان رزمی کار و نمایش هنرهای رزمی آقایان از جمله مسابقاتی بود که میتوان به آن اشاره کرد.

محمدی ادامه داد: هشتمین جشنواره اسوه های صبر و مقاومت، آیین تجلیل از مادران و همسران شهدا با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت، نمایشگاه رشت بین دو انقلاب، طرح مشاوره رایگان (حال خوب زندگی) ویژه شهروندان و پرسنل منطقه سه و پخش برنامه زنده رادیویی آوای رشت در پیاده راه فرهنگی رشت از دیگر برنامه های اجرا شده توسط سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت در این ایام است.

وی افزود: برای پاسداشت ویژه ۲۲ بهمن، سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت با همکاری قرارگاه مردمی جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی اقدام به ایجاد پویش مردمی «هر خانه یک پرچم» کرد و تهیه و توزیع بیش از ۲ هزار پرچم در محلات کم برخوردار رشت را عهده دار شد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت در پایان تهیه اقلام مورد نیاز برای نورافشانی آسمان رشت در پنج محله کم برخوردار و پیاده راه فرهنگی رشت و نیز مشارکت با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اجرای برنامه رژه خودرویی، مشارکت با سپاه در برپایی غرفه های فجر در محلات کم برخوردار و پیاده راه فرهنگی را از دیگر اقدامات سازمان برای دهه مبارک فجر عنوان کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × سه =