آخرین خبر از قتل میدان آرژانتین تهران

0 52

تحقیقات برای یافتن ردی از عاملان قتل راننده اسنپ در میدان آرژانتین ادامه دارد.

عصر کاسپین/ ساعت حدود دو نیم ظهر روز ۲۰ اسفند، یک راننده اسنپ در حوالی میدان آرژانتین تهران با ضربات متعدد چاقو از سوی یک ناشناس به قتل رسید.
بلافاصله محمد جواد شفیعی بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران برای رسیدگی به موضوع در محل حادثه حاضر شد.

در همان حال خبرنگاران رکنا هم در صحنه وقوع جنایت حاضر بودند. تجسس ها ی میدانی خبرنگاران رکنا نشان می دهد ۳ مرد با انگیزه ای غیر از سرقت با حمله به مردی ۳۲ ساله او را به قتل رسانده اند.

شاهد صحنه جنایت به خبرنگار رکنا گفت : مرد سوار بر خودرو ۲۰۶ سفید رنگ خود مقابل بانک روی به روی شهروند ایستاد تا همسرش از محل کار خارج شود. در حال صحبت کردن به تلفن همراه بود که سه مرد به او حمله کردند. مرد در برابر زورگیران مقاومت کرد و آنها با چاقو ضربه به شکم و شاهرگ او زدند و فرار کردند.

بررسی ها نشان می دهد مقتول راننده اسنپ است که همیشه سراغ همسرش می رفت تا با هم به خانه بروند اما این بار ۳ مرد وقتی او داخل خودرویش نشسته و منتظر بود سوار پژو شدند و در داخل خودرو مرد تهرانی را هدف ضربات چاقو قرار داده اند و سپس پا به فرار گذاشته اند و همزمان مقتول هم پیاده شده است و چند قمی راه رفته و روز زمین افتاده است

جنایت سه نقابدار در میدان آرژانتین
در بررسی های ماموران مشخص شد،جنایتکاران سه نفر بودند که دو نفر آنها به مرد جوان حمله کردند و نفر سوم کنار موتور کشیک می کشیده است.

دو مرد مهاجم با چاقو و قمه وارد خودروی پژو شده و بعد از وارد کردن چند ضربه به مقتول از مهلکه گریختند.

همچنین در تحقیقات مشخص شد که مقتول مثل خیلی روزهای دیگر در آن ساعت دنبال همسرش رفته بود.همسر او در شرکتی واقع در همان حوالی مشغول به کار بود و روز حادثه قرار بود همکارش را تا مسیری برسانند و بعد به خرید بروند.

تحقیقات برای یافتن ردی از عاملان جنایت ادامه دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

15 − یک =