سفر به شهرستان‌های نارنجی استان گیلان ممنوع است

0 29

جانشین رییس ستاد مدیریت و مقابله با کرونا گیلان گفت: سفر به شهرستان‌های نارنجی استان گیلان به‌ویژه در ایام عید ممنوع است.

عصر کاسپین/ محمود قاسم‌نژاددر جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ماه‌های اخیر کرونای انگلیسی در کشور رخ داد و تقریباً در همه استان‌های کشور مشاهده شده است.

جانشین رییس ستاد مدیریت و مقابله با کرونا گیلان گفت: به همین دلیل نیاز است که در ایام پیش روی و تعطیلات نوروزی فاصله‌گذاری اجتماعی، ضد عفونی دست‌ها و ماسک زدن به خوبی رعایت شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان افزود: دورهمی‌ها و رفت و آمدهای مرسوم در ایام نوروز را باید در سال جدید کنار بگذاریم و همان طوری که مقام معظم رهبری و مسئولان ارشد نظام فرمودند ما امسال به مسافرت نمی‌رویم.

قاسم‌نژاد عنوان داشت: هم وطنانی که از سراسر کشور به استان گیلان سفر می‌کردند امسال باید سفرهای خود را به زمانی موکول کنند که بیماری کرونا از بین رفته باشد.

وی خاطرنشان کرد: طبق آخرین مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و ستاد استانی مقابله با کرونا در ایام نوروز به هیچ وجه سفری به شهرهای نارنجی و قرمز انجام نمی‌شود‌.

جانشین رییس ستاد مدیریت و مقابله با کرونا گیلان تصریح کرد: طبق مصوبات سفر به شهرهای آبی، زرد و سفید با رعایت ۱۰۰ درصد پروتکل‌های بهداشتی امکان پذیر است.

وی گفت: توصیه ما این است که شهروندان اولاً سفر نداشته باشند و در صورت مسافرت نیز فقط به شهرهای سفید، زرد و آبی سفر کنند و اگر افراد به شهرهای نارنجی و قرمز بروند با کسانی که محدودیت‌ها را نادیده بگیرند برخورد می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان ابراز داشت: اکنون وضعیت خوبی در استان گیلان حاکم است اما اگر وضعیت به حالت قبل برگردد در جلسات ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیمات جدیدی اتخاذ می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 + نوزده =