قریب به ۱۵۴ هزار مترمکعب برف روبی در راههای گیلان انجام شد

0 61

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه تا کنون ۱۷۱ کیلومتر از راههای استان برف روبی شده اند، گفت: تاکنون ۱۵۳ هزار و ۷۸۵ مترمکعب از راههای استان برف روبی شده اند.

عصر کاسپین/ فریبرز مرادی روز چهارشنبه با اشاره به بارش برف در استان افزود: هم اکنون در محورهایی همچون اسالم- خلخال، سیاهکل- دیلمان و فومن- ماسوله و شفت – امام (ره) ۱۵ سانتیمتر، پونل- خلخال ۱۵ تا ۲۰ سانتیمتر، بلوردکان – خصیب دشت ۱۰ تا ۱۲ سانتیمتر و شفت – امام زاده اسحاق ۱۰ سانتیمتر ارتفاع برف گزارش شده است.

وی اظهار داشت: در راستای برفروبی از این محورها در راههای استان ۶۳ تن شن و نمک مصرف شده و ۷۱ نفر از راهداران با ۳۰ دستگاه ماشین آلات در این زمینه فعال بوده اند.

وی تصریح کرد: با توجه به تداوم بارش برف حتی در نقاط جلگه ای استان رانندگان قبل از حرکت با سامانه ۱۴۱ راهداری برای اطلاع از آخرین وضعیت راهها تماس بگیرند و برای تردد در محورهای استان حتما زنجیر چرخ همراه داشته باشند و از قبل از حرکت نحوه بستن زنجیرچرخ را فرا گرفته باشند.

۶۰ اکیپ راهداری با ۳۵۱ دستگاه انواع ماشین آلات و ۵۴۵ راهدار در ۲۵ راهدار ثابت و ۶ راهدار خانه سیار در راههای استان گیلان فعالیت می کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × سه =