موج نارضایتی شهروندان رشتی از اداره پست

عدم تحویل به موقع مرسولات پستی در رشت باعث نارضایتی رشتوندان و مراجعه حضوری شهروندان شده است.

عصر کاسپین/ اینروزها اگر مسیرتان به اداره پست در رشت بخورد متوجه صف شهروندان و گلایه ها بابت عدم تحویل به موقع مرسولات می شوید.

پست پیشتاز بعد از پست ویژه، سریع‌ترین سرویس پستی در ایران است و همهٔ عملیات پستی باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام گیرد. افراد برای اینکه بسته های خود را در زمان کوتاهی به مقصد برسانند از پست پیشتاز استفاده و بهای آنرا نیز پرداخت می کنند اما متاسفانه در هفته های اخیر شاهد بی نظمی و نابسامانی در پست رشت هستیم و مشتریان برای دریافت مرسولاتشان مجبور هستند به اداره پست مراجعه کنند و در وضعیت کرونایی به دنبال بسته های خود بگردند.

عده ای از شهروندان هم هستند که به دلیل بیماری نیاز مبرم به داروهایشان دارند که برای دریافت آنها از پست استفاده می کنند؛ واقعا چه کسی پاسخگوی دیرکرد داروها و یا فاسد شدن احتمالی داروها خواهد بود.

پیشنهاد می کنیم: اداره پست در راستای تکریم مراجعین فکری به حال ساماندهی وضعیت پست پیشتاز نماید تا این موج نارضایتی رفع گردد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × پنج =