کاراته کای گیلانی درجایگاه سوم لیگ جهانی

0 45

سارا بهمنیار کاراته کای گیلانی تیم ملی کاراته زنان ایران با که با شکست در فینال لیگ جهانی کاراته وان استانبول ۲۰۲۱ به دیدار رده بندی رسیده بود با شکست حریف اوکراینی خود به مدال برنز دست یافت

عصر کاسپین/ نخستین مرحله لیگ جهانی کاراته وان استانبول ۲۰۲۱ امروز وارد روز پایانی خود شد که در دیدار رده‌بندی وزن منهای ۵۰ کیلوگرم سارا بهمنیار کاراته کای اهل آستانه‌اشرفیه به مصاف کاترینا کریوا از اوکراین رفت.

سارا بهمنیار پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل دالیا اسدولینا از روسیه با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسید و سپس در دور سوم نیز به مصاف سلوا نور آکوت از ترکیه رفت و سه بر صفر برنده شد.

وی در نیمه‌نهایی برابر سراپ اوزچلیک نفر اول رنکینگ المپیک و نایب‌قهرمان کاراته جهان در سال ۲۰۱۸ ۵ بر ۲ شکست خورد و به دیدار رده‌بندی رفت و با پیروزی چهار بر صفر برابر حریف خود صاحب نشان برنز شد.

سارا بهمنیار به همراه حمیده عباسعلی دو کاراته کای دختر ایرانی هستند که حضور خود در المپیک توکیو را قطعی کرده‌اند اما عباسعلی در این مرحله از لیگ جهانی حضور پیدا نکرده است.

تیم ملی کاراته زنان در بخش کومیته انفرادی با هدایت سمانه خوش‌قدم و با ترکیب رزیتا علی پور، سارا بهمنیار، شیما آل سعدی و طراوت خاکسار در کاراته وان استانبول ۲۰۲۱ شرکت کرده است.

این دوره از لیگ جهانی، نخستین دوره پس از رویارویی جهان با ویروس کرونا به‌حساب می‌آید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 + شش =