بازگشت محدودیت های کرونایی به گیلان

0 77

رییس پلیس راهور گیلان : جریمه یک میلیون تومانی برای تردد در شهرهای قرمز کرونایی اعمال می شود.

عصر کاسپین/ رئیس پلیس راهور گیلان امروز گفت: همه شهرستان های گیلان به جز ۴ شهرستان رضوانشهر، ماسال ، شفت و سیاهکل در وضع قرمز کرونایی هستند و تردد در این شهرها با خودروهای پلاک غیربومی و بدون مجوز ممنوع است و متخلفان یک میلیون تومان جریمه می شوند .

سرهنگ امیر طالبی افزود: تردد با خودروهای پلاک غیربومی و یا بدون مجوز در شهرستان های رضوانشهر ، ماسال ، شفت و سیاهکل که در وضع نارنجی کرونایی هستند نیز ممنوع است و متخلفان ۵۰۰ هزار تومان جریمه می شوند.

وی با اشاره به اعمال محدودیت های تردد شبانه گفت: این محدودیت ها هر شب از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد ادامه دارد و متاسفانه با رعایت نکردن مردم ، ما هر شب با ثبت حدود ۵ هزار خودرو روبرو هستیم.

رئیس پلیس راهور گیلان‌ افزود: شهروندانی که مجوز تردد دارند و یا بدون مجوز تردد به علل پزشکی به مراکز خدمات درمانی مراجعه می کنند نگران نباشند و این هشدارها و جریمه ها برای افراد با تردد غیر ضروری است.

سرهنگ امیر طالبی همچنین از تعطیلی همه حوزه های خدمات راهور از جمله آزمون های رانندگی و مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری در شهرهای قرمز خبر داد و گفت : این‌ مراکز تا اطلاع بعدی تعطیل است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شانزده − 6 =