پلمب ۱۱۱ واحد صنفی متخلف در رشت

0 37

جانشین فرماندهی انتظامی گیلان از پلمب ۱۱۱ واحد صنفی متخلف از اول ماه مبارک رمضان تاکنون به علت عدم رعایت قوانین و مقرارت و در راستای کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا در شهرستان رشت خبر داد.

عصر کاسپین/ سرهنگ حسین ‌حسن‌پور در جمع خبرنگاران در تشریح اقدامات اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان از اول ماه مبارک رمضان و در راستای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا در خصوص کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی اظهار کرد: حساسیت‌های لازم در خصوص اجرای ضوابط و قوانین صنفی به اصناف ابلاغ شده است.

وی افزود: براساس گزارشات مردمی مبنی بر باز بودن برخی واحدهای صنفی از جمله کافه‌های سنتی در ماه رمضان، طرح برخورد با واحدهای صنفی متخلف به مرحله اجرا گذاشته شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان به ۱۱۷ مورد گشت مشترک اداره نظارت بر اماکن عمومی با سازمان صمت، اداره بهداشت و اتاق اصناف از ابتدای ماه رمضان در سطح شهرستان رشت اشاره کرد و گفت: تاکنون ۲ هزار و ۵۸۳ واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفته است.

این مقام انتظامی گفت: در این بازدیدها از ۶۴۶ واحد صنفی تعهد اخذ، برای ۴۱۷ واحد صنفی اخطاریه پلمب صادر و ۱۱۱ واحد صنفی متخلف به علت عدم رعایت قوانین و مقرارت و در راستای کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا پلمب از ادامه فعالیت آنها جلوگیری به عمل آمد.

سرهنگ حسن‌پور در پایان با تاکید بر اینکه نظارت‌ بر واحدهای صنفی به صورت مستمر انجام می‌شود، تصریح کرد: اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان با اجرای طرح‌های کنترلی و نظارتی و گشت‌های مستقل و تلفیقی، فعالیت صنوف را مورد رصد قرار می‌دهد و با واحدهای صنفی متخلف برخورد می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سیزده − 2 =