بهنیا ثابت رفتار مشاور سابق شورای اسلامی شهر رشت مطرح کرد: پرداخت ماهانه ۳۰۰ هزارتومان کمک هزینه تعمیرات به رانندگان با راه اندازی تبلیغات داخل تاکسی

0 28

درآمد مازاد به عنوان وام نوسازی در اختیار متقاضیان قرار گیرد

عصرکاسپین /قائم مقام و سخنگوی حزب مردم سالاری در گیلان با اشاره به هزینه بالای تعمیر و نگهداری تاکسی ها اظهار داشت: با راه اندازی تبلیغات داخل تاکسی ها می توانیم ماهانه تا مبلغ ۳۰۰ هزارتومان کمک هزینه تعمیرات به رانندگان پرداخت نماییم.

بهنیا ثابت رفتار با تاکید بر اینکه با افزایش هزینه های رانندگان باید چاره ای برای رانندگان تاکسی اندیشیده شود بیان داشت: با توجه به قوانین تبلیغاتی موجود می توان با نصب مانیتورهای تبلیغاتی درون تاکسی ها، جهت نمایش تصویر ثابت و بدون صدای محصول یا کسب و کار مورد نظر، نسبت به جذب آگهی تبلیغاتی و ایجاد درامد پایدار اقدام کرد.

مشاور سابق شورای اسلامی شهر رشت تصریح کرد: با اجرای این شیوه تبلیغاتی، تمرکز راننده تاکسی و سایر رانندگان از بین نمی رود و تنها مسافرین صندلی عقب تاکسی تبلیغات را مشاهده می کنند.

بهنیا ثابت رفتار با اشاره به هزینه پایین انتشار آگهی در این شیوه خاطر نشان کرد: بدون شک چنین طرحی می تواند مورد استقبال واحدهای صنفی و کسب و کارهای مختلف قرار بگیرد و در سال های آینده درآمد بیشتری را نیز به همراه داشته باشد.

مدیرمسئول پایگاه خبری حرف تازه تصریح کرد: درآمد حاصل از این شیوه می تواند به صورت پرداخت کمک هزینه ثابت تعمیرات در اختیار رانندگان تاکسی قرار بگیرد و درآمد مازاد آن به منظور ارائه وام نوسازی به متقاضیان در نظر گرفته شود.

بهنیا ثابت رفتار در پایان گفت: ارائه طرح ها و ایده های حمایتی از رانندگان تاکسی به عنوان یکی از اقشار زحمتکش ضرورت دارد و امیدواریم از این پس راهکارهایی برای رفع مشکلاتشان در نظر گرفته شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هشت + نه =