در راستای حفظ سلامت شهروندان ستاد اجرایی انتخابات شهرستان رودسر در فرمانداری به دستگاه ضدکرونای شرکت دانش بنیان پارسی گیل تجهیز شد

0 26

۵۰ شعبه پر تردد اخذ رای شهرستان در راستای حفظ سلامت شهروندان به این دستگاه ها تجهیز شود
عصر کاسپین/ با توجه به هماهنگی های انجام شده با فرمانداری شهرستان رودسر مقرر شد تا برخی از شعب پرتردد اخذی رای به دستگاه ضدکرونای تجهیز شود تا رای دهندگان بتوانند با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و در محیطی سالم حضور داشته باشند.

مدیر مرکز رشد شهرستان رودسر با بیان اینکه دستگاه ضد کرونا تمامی تاییدیه های لازم را از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دارد، اظهار داشت: این دستگاه ازن تولید نمی کند و در این باره از پژوهشکده محیط زیست دانشگاه علوم پزشکی تهران دارای تاییدیه است.

عادل رنجی در اینباره افزود: دستگاه ضدعفونی کننده هوا و سطوح (ضد کرونا) ساخت و تولید محققان شرکت دانش بنیان پارسی گیل مستقر در پارک علم و فناوری گیلان – رودسر ، اولین دستگاهی است که در دنیا بر روی ویروس کرونا تاییدیه علمی دارد.

طبق برنامه، جهت تجهیز و نصب این دستگاه ها، نمایندگان فرمانداری این شهرستان تا روز انتخابات، شعب اخذ رای خود را به این دستگاه تجهیز خواهند نمود.

شرکت دانش‌بنیان پارسی‌گیل مستقر در مرکز رشد واحد‌های فناور شهرستان رودسر است و این دستگاه ضدکرونا را تاکنون به بیش از ۲۰ کشور دنیا دستگاه صادر کرده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × 4 =