نخبه تهرانی دیوانه آدمکش شد !او با چاقو مادرش را کشت!

0 36

نخبه جوان مادرش را با ضربات چاقو در برابر پدرش به قتل رساند.

عصر کاسپین/ ساعت ۳ ظهر چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ بود که زن جوانی در همسایگی یک خانواده صدای درگیری شدیدی از طبقه بالا خانه شان شنید.

زن جوان نگران شده بود به همین خاطر به دختر خانواده طبقه بالا که ازدواج کرده بود تماس گرفت و دختر جوان از زن همسایه خواست که به جلوی در خانه مادرش برود و پیگیر ماجرا شود.

زن جوان به جلوی در خانه همسایه رفت که پسر خانواده ادعا کرد مشکلی نیست و موضوع حل شده است اما زن همسایه نگران مادر خانواده بود و از پسر جوان خواست تا مادرش را صدا بزند که جوان ۳۶ ساله در خانه را در این صحنه به روی زن همسایه بست.

زن همسایه به خانه خود بازگشت و ماجرا را به دختر همسایه اعلام کرد و دختر جوان که نگران سرنوشت مادرش بود تصمیم گرفت به خانه پدری برود.

قتل فجیع مادر از سوی پسر جوان

زن جوان وقتی به خانه پدری اش رفت با جسد خونین مادرش که غرق خون روی زمین افتاده بود روبرو شد و این در حالی بود که پدرش شوکه شده بود و همین کافی بود تا دختر خانواده در تماس با پلیس ماجرای قتل مادرش را گزارش کند.

همین کافی بود تا تیمی از ماموران کلانتری ۱۲۹ جامی برای بررسی موضوع در محل حاضر شوند و ماموران با توجه به قتل مادر ۷۵ ساله ماجرا را به بازپرس حبیب الله صادقی مخابره کردند و در ادامه ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس ویژه قتل و تیم تشخیص هویت در صحنه جرم حاضر شدند.

کارآگاهان در تحقیقات پلیسی با توجه به اظهارات دختر خانواده در همان صحنه جرم پسر ۳۶ ساله را که امین نام دارد دستگیر کردند و مشخص شد مادر خانواده با ضربات چاقو و پیچ گوشتی به قتل رسیده است.

پدر خانواده در بازجویی ها گفت: داخل خانه همه ساکت نشسته بودیم که ناگهان پسرم بدون هیچ مقدمه ای به سمت مادرش حمله کرد و او را با به باد کتک گرفت و دست به قتل زد و من با دیدن این صحنه شوکه شده بودم تا اینکه دخترم سر رسید.

وی افزود: پسر بیماری روحی و روانی دارد و نمی دانم چرا پسرم دست به این قتل زد.

نوه خانواده به ماموران گفت: دایی ام نخبه علمی است و در کارهای کامپیوتری نخبه است و بازاریابی اینترنتی می کند اما چند سال قبل دایی امین را به خاطر مشکلات روحی که داشت در بیمارستان روانی بستری کردیم اما امین به درمانش ادامه نداد.

پسر جوان در تحقیقات پلیسی ادعا می کند که نمی داند چه اتفاقی افتاده و مادرش را به قتل نرسانده است.

بنا بر این گزارش، بازپرس حبیب الله صادقی از شعبه ۴ دادسرای امور جنایی تهران دستور امین برای بررسی سلامت روحی و روانی در اختیار کارشناسان پزشکی قانونی قرار گیرد و تحقیقات تکمیلی در این پرونده برای روشن شده انگیزه پسر جوان ادامه دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × یک =