چرا به مرتضی رمضانی دستک رای بدهیم؟

0 124

مرتضی رمضانی دستک فرزند محمدعلی رمضانی دستک( نماینده آستانه اشرفیه و کیاشهر که براثر بیماری کرونا فوت کردند) می باشد و در انتخابات چند دوره اخیر مجلس همواره در کنار پدر فعال بوده است.
عصر کاسپین اختصاصی/ وی دانشجوی دکتری سیاست گذاری بازرگانی است و به درخواست جمعی از دوستان و حامیان‌ مرحوم رمضانی پا به عرصه رقابت های انتخاباتی گذاشت.
متاسفانه نمایندگان ادوار گذشته از نسل هایی بودند که مطالبات جوانان را آنچنان که باید درک نمیکردند و یا به آنها بی توجه بودند و همچنین برای بانوان طرح و برنامه خاصی نداشتند.
مرتضی رمضانی دستک جزو کاندیدای جوان حوزه انتخابیه آستانه و کیاشهر به حساب می آید و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری ؛ استفاده از جوانان مؤمن و انقلابی در بخشهای مختلف مدیریتی امکان‌پذیر است به‌شرط آنکه دولتی سر کار بیاید که مسئولان بالای آن، اطمینان و اعتقاد به جوانان داشته باشند، همان‌گونه که امام به جوانان اعتقاد داشت و کار را جلو برد.
در نگاه اول به نظر میرسد نماینده مجلس باید فردی باشد که در زمینه های گوناگون از جمله مسائل زیست محیطی،اقتصادی،اجتماعی و سیاسی دارای تخصص باشد.اما مگر این همه تخصص در یک فرد وجود دارد؟
بی شک یک نفر نمیتواند تمام این تخصص ها را داشته باشد،اما اگر بخواهیم در یک کلام جواب ،چرا به مرتضی رمضانی دستک رای بدهیم را بگوییم ، این است که برنامه های جامع وی در حوزه های مختلف و اعتقاد به استفاده از ظرفیت و مشورت با نخبگان و صاحب نظران مختلف می تواند برگ برنده ای برای هر نماینده باشد.
اقتصاد آستانه اشرفیه مبتنی بر کشاورزی است اما در سالهای گذشته با افزایش واردات برنج و چای و بادام زمینی ، به اقتصاد این شهرستان ضربه خورده است .
مرتضی رمضانی دستک به عنوان فردی که زادگاهش دستک آستانه اشرفیه است ، دغدغه حل مشکلات کشاورزی این منطقه را دارد.
بعضی از کاندیداها از رانت و پول های کثیف در سطح شهرستان استفاده میکنند اما با کمی تحقیق و بررسی متوجه خواهید شد که مرتضی رمضانی از هیچ رانت و پولی استفاده نکرده است .
آنچه گفته شد تنها بخشی کوچک از توانمندی و برنامه های این کاندیدای جوان است که حاصل تحقیق،بررسی و مشاوره گرفتن از اقشار مختلف شهروندان آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 + شانزده =