انعقاد تفاهم نامه همکاری شهرداری رشت و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان

0 16

شهردار رشت در نشستی که عصر امروز(سه شنبه ۸ تیر) با حضور رییس و جمعی از اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان برگزار شد با اشاره به نقش و اهمیت تشکل انجمن اسلامی در تبیین ارزش ها و اهداف انقلاب اسلامی اظهار داشت: تشکل انجمن اسلامی دانش آموزان رسالتی سنگین دارد و مقام معظم رهبری نیز این تشکل را تشکلی”امین” می دانند.

عصر کاسپین/ احمدی با اشاره به اینکه شهرداری به عنوان نهاد عمومی غیر دولتی از بدو تولد تا مرگ خدمات متنوعی به مردم ارائه می دهد بیان کرد: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان می تواند با استفاده از ظرفیت های خود مدیریت شهری را در سطوح مختلف یاری کند.

احمدی با اشاره به اینکه تشکل انجمن اسلامی دانش آموزان گیلان ظرفیت خوبی برای مشارکت در اداره امور مدیریت شهری دارد خاطرنشان کرد: برای اداره شهر باید از ظرفیت تشکل های مردمی بهره برد و فاصله مسئولان و مردم نباید زیاد باشد.

محمد لطیفی رییس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان در این جلسه با تشریح مسئولیت این تشکل اظهار کرد: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان با قدمت ۴۰ ساله در راستای پرورش نیروهای تراز اول انقلاب اسلامی تلاش می کند.

وی به فرمایش مقام معظم رهبری که ” انجمن اسلامی دانش آموزی باید نخبه و نخبه پرور” باشد اشاره کرد و افزود: مهمترین ماموریت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان تربیت نیروهای جوان انقلابی در ابعاد مختلف است.

در ادامه جلسه جمعی از اعضای اتحادیه های انجمن اسلامی دانش آموزان استان گیلان به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

لازم به ذکر است در این جلسه تفاهم نامه همکاری مشترک میان شهرداری رشت و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان در حوزه های آموزش شهروندی و امور تربیتی منعقد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × 3 =