برآورده شدن آرزوی کودک ضایعه‌نخایی توسط پلیس گیلان

0 65

سرهنگ امیر طالبی اظهار داشت: در اقدامی خدا پسندانه و انسانی آرزوی «امیررضا» کودک ضایعه‌نخایی توسط پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان برآورده کرد.

عصر کاسپین/ در اقدامی خدا پسندانه و انسانی آرزوی «امیررضا» کودک ضایعه‌نخایی توسط پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان برآورده شد.

سرهنگ امیر طالبی در این باره اظهار داشت: مدتی قبل با مراجعه خانواده امیررضا به یکی از پاسگاه‌های درون شهری راهنمایی و رانندگی گیلان از آرزوی این کودک ضایعه‌نخایی برای پلیس شدن مطلع شدیم و برای تحقق آرزوی وی برنامه‌ریزی‌ها صورت گرفت.

وی افزود: پلیس نیز از همان لحظه که این موضوع را مطلع شد همه توان خود را به کار بست تا این کودک را به آرزویش برسانند و پس از تهیه یک دست لباس مامور راهنمایی و رانندگی و هدایایی با این پسر ضایعه‌نخایی دیدار صورت گرفت.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان در ادامه گفت: این اقدام توسط کارکنان نیروی انتظامی کشور در سایر شهرها و استان‌های دیگر نیز انجام شده و پلیس با اقدامات این چنینی نقش و وظیفه انسانی و اجتماعی خود را در قبال افراد خاص و آسیب‌پذیر جامعه انجام می‌دهد تا آن‌هایی که با محرومیت و محدودیت مواجه هستند نیز بتوانند با امید به آینده و حس اعتماد به جامعه، مسیر رشد و بالندگی خود را طی کنند.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: امیررضا بعد از پوشیدن لباس و سوار شدن در خودرو پلیس نمی‌توانست حس خوشحالی بی‌نهایت خود را مخفی کند، هیجان زده بود و رویاهای خود را محقق شده می‌دید، عنوان کرد که هیچ وقت این محبت پلیس را فراموش نمی‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده − هشت =