دستور موکد شهردار رشت بر تسریع در بهره برداری از ۱۰ دستگاه اتوبوس حمل و نقل عمومی طی یک ماه آینده

0 12

سید محمد احمدی صبح امروز (یکشنبه ۱۳ تیر) با حضور در مجموعه تعمیرگاهی ماشین آلات شهرداری، از روند تعمیر اتوبوس های درون شهری و فعالیت بخش فنی این مجموعه بازدید کرد.

عصر کاسپین/ شهردار رشت در این بازدید ضمن بررسی امکانات، تجهیزات فنی و آشنایی با پرسنل شاغل در مجموعه تعمیرگاهی، برای اورهال تجهیزات تعمیرگاه برنامه ریزی و تصمیم گیری نمود.

سید محمد احمدی توجه به حمل و نقل عمومی را از اولویت های مدیریت شهری عنوان نمود و گفت: تلاش ما بر این است تا با بهره گیری از امکانات و ظرفیت های موجود در مجموعه فنی سازمان و رفع کمبودهای موجود در بحث قطعات و تجهیزات؛ با انجام تعمیرات و رفع نیازهای فنی در داخل استان، اتوبوس های بیشتری را برای خدمات دهی به همشهریان وارد ناوگان حمل و نقل عمومی کنیم.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه ای بین سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت و سازمان همیاری شهرداری های کشور در سال ۹۵ ، خاطر نشان کرد: ۱۰۱ دستگاه اتوبوس برای تعمیر به سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین منتقل شده بود که با پیگیری های انجام شده ، ۵۲ دستگاه اتوبوس که قابلیت بازسازی داشته ، به شهر رشت باز گردانده شد و ۳۲ دستگاه اتوبوسی که قابلیت بازسازی نداشتند، برای فروش در قزوین باقی ماند تا درآمد حاصل از فروش این اتوبوس ها برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری رشت هزینه شود.

وی در پایان با ارائه راهکارهایی برای ارتقاء کمی و کیفی تعمیرگاه، دستور مؤکد داد تا نسبت به انجام تعمیرات لازم و تجهیز اتوبوس ها در داخل مجموعه اقدام گردد و طی یک ماه آینده ۱۰ دستگاه اتوبوس مورد بهره برداری قرار گیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ده + 13 =