فرمانده انتظامی رودبار خبر داد: کشف ۱۰ کیلوگرم موادمخدر از مسافران اتوبوس در رودبار!

0 17

سرهنگ عیسی روشن‌قلب، فرمانده انتظامی رودبار از کشف ۱۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در بازرسی از وسایل همراه ۲ مسافر یک دستگاه اتوبوس در ایست و بازرسی این شهرستان خبر داد.

عصر کاسپین/ فرمانده انتظامی رودبار از کشف ۱۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در بازرسی از وسایل همراه ۲ مسافر یک دستگاه اتوبوس در ایست و بازرسی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عیسی روشن‌قلب با بیان اینکه بلای خانمانسوز اعتیاد یک معضل چند وجهی است و برای مقابله باد آن باید تمامی ابعاد مورد توجه قرار گیرد اظهار داشت: نیروی انتظامی با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.

وی در ادامه گفت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی رودبار حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی رودبار به رشت به یک دستگاه اتوبوس که از مسیر جنوب به شمال در حال تردد بود، مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از کشف ۱۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در بازرسی از وسایل همراه ۲ مسافر خودرو مورد نظر خبر داد و افزود: در این رابطه متهمان ۱۸ و ۲۴ساله دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی در پایان ضمن تاکید بر هوشیاری خانواده‌ها از آن‌ها خواست، برای ریشه‌کن کردن اعتیاد که موجب تباهی جوانان و نوجوانان می‌شود ضمن همکاری با پلیس، هرگونه اطلاعات و اخبار در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

10 + نوزده =