قتل شهردار در مشهد / مردان مسلح او را تیرباران کردند

0 31

شهردار سابق یکی از شهرهای سیستان و بلوچستان زمانی که برای تفریح به باغ یکی از دوستانش در مشهد رفته بود از سوی افراد ناشناس به رگبار بسته شد و جانش را از دست داد.

عصر کاسپین/ شهردار سابق یکی از شهرهای سیستان و بلوچستان زمانی که برای تفریح به باغ یکی از دوستانش در مشهد رفته بود از سوی افراد ناشناس به رگبار بسته شد و جانش را از دست داد.

شامگاه یکشنبه گذشته به قاضی محمود عارفی، بازپرس ویژه قتل مشهد خبر رسید در جریان تیراندازی در باغی در منطقه شاهنامه، مردی ۵۵ساله جانش را از دست داده است. به‌دنبال این تماس، قاضی جنایی و تیمی از کارآگاهان اداره آگاهی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات در این زمینه آغاز شد. مرد میانسال در داخل یک باغ هدف گلوله قرار گرفته و دوستش شاهد این جنایت بود. او در تحقیقات گفت: مقتول را برای تفریح به باغم دعوت کرده بودم.

وقتی رسید، فقط ما ۲نفر در باغ و سرگرم حرف‌زدن بودیم که متوجه صدایی شدم و ۲مرد را دیدم که یکی از آنها اسلحه در دست داشت. در تاریکی شب چهره آنها معلوم نبود و مرد مسلح ناگهان شروع به تیراندازی کرد. او دوستم را به رگبار بست و سپس فرار کردند و من که وحشت کرده بودم، با پلیس و اورژانس تماس گرفتم. اظهارات شاهد از این حکایت داشت که قاتلان از قبل نقشه جنایت را کشیده و به همین دلیل مقتول را زیرنظر گرفته بودند و وقتی فرصت را برای اجرای نقشه خود مناسب دیدند، آن را عملی کرده بودند.

در ادامه معلوم شد که مقتول سال‌ها قبل شهردار یکی از شهرها در استان سیستان و بلوچستان بوده اما پس از آن به همراه خانواده به مشهد نقل‌مکان کرده بودند. او همسر و فرزند داشت و گاهی برای دیدن دوستش به باغ وی می‌رفت. احتمالا قاتلان باآگاهی از این موضوع برای قتل او به کمین نشسته بودند. در ادامه تحقیقات معلوم شد که مردان جنایتکار پس از ارتکاب جنایت و فرار از باغ، سوار یک خودروی سواری شده و محل را ترک کرده بودند.

اما تاریکی هوا اجازه نداده بود که کسی موفق شود شماره پلاک این خودرو را یادداشت کند. درحالی‌که احتمال می‌رود این جنایت با انگیزه انتقام‌جویی و توسط افرادی آشنا رخ داده باشد، کارآگاهان جنایی زیرنظر قاضی عارفی ماموریت یافته‌اند در جریان بررسی‌های تخصصی پرده از راز قتل شهردار سابق بردارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یازده − 6 =