استاندار گیلان:بیمارستان «شهید نامجوی» یک بیمارستان پیشرفته تنفسی است

0 13

گیلان استاندار گیلان، با اشاره به بهره برداری از بیمارستان اضطراری ارتش در رشت، گفت: بیمارستان پیشرفته تنفسی در محوطه بیمارستان پورسینای رشت به نیکی «شهید موسی نامجوی» نامگذاری شده است.

عصر کاسپین/ ارسلان زارع در حاشیه بهره برداری از بیمارستان اضطراری ارتش در رشت، سالروز شهادت امام سجاد(ع) را تسلیت گفت و اظهار کرد: صحیفه سجادیه یکی از آثار ارزشمند به یادگار مانده از افکار و اندیشه های بلند و الهی آن امام همام است.

وی با اشاره به توصیه رهبر انقلاب مبنی بر قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه در ایام شیوع بیماری کرونا، افزود: مضامین عالی این دعا به انسان در هنگام رنج و سختی و غم و اندوه کمک می کند.

استاندار گیلان، ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی ارتش جمهوری اسلامی در حمایت و پشتیبانی از حوزه بهداشت و درمان استان گیلان به ویژه در روزهای شیوع بیماری کرونا، تصریح کرد: بیمارستان پیشرفته تنفسی در محوطه بیمارستان پورسینای رشت به نیکی «شهید موسی نامجو» نامگذاری شده است.

زارع، با بیان اینکه بیماری کرونا نه فقط برای مردم ایران، بلکه برای بشریت دشواری به همراه داشته است، گفت: پاندمی کرونا یک بیماری جهانی است و کشورها مختلف با ابزارهای گوناگون و شیوه های متعدد به مقابله با آن می پردازند، اما آنچه که به زیبایی در تاریخ کشور ما به ثبت رسیده همین همت و غیرت و تلاش و عزم همگانی و روحیه برادری همه ارکان نظام به ویژه نیروهای مسلح اهم از ارتش و سپاه و بسیج و نیروی انتظامی در کنار کادر فداکار بهداشت و درمان است.

وی با اشاره به آسیب های جدی بیماری کرونا برای گیلان و سایر استان های کشور، خاطرنشان کرد: قطعا بدون کمک و همکاری و همدلی و مساعدت همه ارکان کشور این آسیب ها و مشکلات بیشتر بود.

استاندار گیلان، با بیان اینکه کادر بهداشت و درمان از اسفند ۹۸ ایثارگرانه اقدام به ارائه خدمت به مردم کرده است، یادآور شد: حمایت های ارتش از حوزه سلامت استان استمرار دارد و به زودی پروژه های بهداشت و درمان بسیار خوبی در گیلان به افتتاح می رسد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو + 2 =