برخورد با تور‌های گردشگری غیرمجاز در رودسر

0 4

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی رودسر از برخورد با گروه‌های بدون مجوز تور‌های گردشگری در این شهرستان خبر داد.

عصر کاسپین/ منصور هادی‌پور گفت: بازرسان میراث فرهنگی به همراه نیروی انتظامی این شهرستان در بازدید میدانی مشترک از واحد‌های اقامتی در منطقه گردشگری واجارگاه، با تور‌های غیرمجاز مستقر در محل برخورد کردند.

وی اضافه کرد : همچنین در این بازدید میدانی از برگزاری سفر گروهی از مبدأ ایلام که مجوز‌های لازم برای اجرای تورگردشگری را نداشتند، جلوگیری شد و از سرپرست گروه برای ترک گیلان به استان مبدأ، تعهد گرفته شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رودسر با اشاره به مطالبه مردم محلی برای جلوگیری از اجرای سفر‌های گروهی به این شهرستان برای حفاظت از سلامت مردم منطقه و قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا گفت: تا عادی شدن شرایط کرونایی هیچ مجوزی برای برگزاری تور‌های گردشگری صادر نمی‌شود.

منصور هادی‌پور ضمن تشکر از تلاش‌های فرماندار و رئیس ستاد کرونای رودسر، اعضای شورای تأمین شهرستان، مساعدت دادستان نیروی انتظامی شهرستان در برخورد با اجرای تور‌های غیرمجاز گردشگری در شرای کنونی در این منطقه گفت: حضورگروه‌های گردشگری در مناطقی از رودسر نظیر جواهردشت، با توجه به شرایط کرونایی موجود ممنوع است و از مردم محلی در خواست می‌کنیم، خدمات اقامتی به گردشگران ارائه نکنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو + 16 =