بهره برداری از پروژه آسفالت رشت به سنگر در هفته دولت

0 18

فتح اللهی از بهره برداری پروژه های متعدد در شهرستان رشت خبر داد و گفت: همزمان با هفته دولت پروژه آسفالت جاده قدیم رشت به سنگر به بهره برداری خواهد رسید.

عصر کاسپین/ «علی فتح اللهی» امروز ( پنج شنبه ۲۱ مرداد) از اتمام عملیات اجرایی پروژه آسفالت جاده قدیم رشت به سنگر و جاده امین آباد به خشکبیجار در هفته دولت امسال خبر داد اظهار داشت: پروژه اجرای آسفالت جاده قدیم رشت به سنگر که به طول ۵کیلومتر و اعتبار ۵ میلیارد تومان توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در حال اجراست و تا هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد.

فرماندار رشت با بیان اینکه هدف از اجرای این پروژه را بهره مندی مردم از نعمت جاده اسفالته مطلوب برای تردد است گفت: اتمام پروژه های نیمه کاره در الویت برنامه های دولت قرار دارد.

وی با حضور در بخش خشکبیجار از عملیات اجرای آسفالت جاده امین آباد به خشکبیجار که به طول چهار کیلومتر و اعتبار چهار میلیارد تومان در حال اجرا می باشد نیز بازدید کرد.

فتح اللهی با تاکید بر لزوم رفع نواقص کار و تکمیل بخش های باقی مانده این پروژه، افزود: به دنبال این هستیم تا با کد دار کردن این پروژه شاهد تخصیص اعتبارات لازم جهت ادامه آسفالت و ایجاد حاشیه مناسب این جاده در سال جاری باشیم.

فرماندار رشت تصریح کرد: در هفته دولت امسال شاهد بهره برداری چهار کیلومتر از آسفالت این جاده مهم که مطالبه به حق مردم نجیب بخش خشکبیجار از ما نیز است، خواهیم بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × سه =