حضور ۲ ورزشکار گیلانی در یک چهارم نهایی المپیک توکیو

0 72

رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان از صعود دو ورزشکار گیلان به یک چهارم نهایی رقابت‌های ورزشی المپیک توکیو ۲۰۲۰ خبر داد.

عصر کاسپین/ محمدرضا عابدی محزون افزود: در این دوره از رقابتهای المپیک، ۵ ورزشکار گیلانی موفق به کسب سهمیه برای ورزش قهرمانی گیلان شدند که این موفقیت برای استان رکورد خوبی محسوب می‌شود.

محزون گفت: سارا بهمنیار در وزن منفی ۵۵ کیلوگرم کاراته، نازنین ملایی در قایقرانی رویینگ، آرمین هادی‌پور در وزن منفی ۵۸ کیلوگرم تکواندو، محمد رهبری در رشته شمشیربازی سابر در دو بخش انفرادی و تیمی، علی میرزایی در رشته قایقرانی کایاک از ورزشکاران گیلانی حاضر در رقابت‌های المپیک توکیو هستند.

رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی گیلان با بیان اینکه امروز ۳ نفر از ورزشکارن گیلانی مسابقات خود را آغاز کردند افزود: تا این لحظه محمد رهبری در شمشیر بازی و نازنین ملایی در قایقرانی موفق شدند به یک چهارم نهایی صعود کنند و آرمین هادی پور نیز با پیروزی بر حریف کلمبیایی در جمع ۸ ورزشکار برتر جهان قرار گرفت.

محزون با اعلام اینکه رشته‌های تکواندو و شمشیر بازی امروز مسابقات آنها به پایان می‌رسد اظهار امیدواری کرد: با توجه به تعداد محدود ورزشکاران گیلانی در المپیک، امیدواریم به کسب مدال در رقابتهای خود موفق شوند و کسب مدال توسط این ورزشکاران دور از انتظار نیست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × پنج =