“حمایت کانون مربیان فوتبال گیلان از پژمان نوری و ملوان”

0 57

متاسفانه در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر این هفته که با اجرای محمد حسین میثاقی به روی آنتن رفت، یکی از مهمانان همواره ثابت صدا و سیما (امید رضا روانخواه) جملات و عباراتی را در برنامه زنده علیه پژمان نوری مدیرعامل باشگاه ملوان بندر انزلی عنوان نمودند که لاجرم مناسب است بدون ملاحظات معموله و ضمن تذکر جدی، به آن پاسخ شایسته داده شود.

عصر کاسپین/ عین عبارت استعمال شده توسط امید رضا روانخواه: “پژمان نوری بخاطر مشکلاتی که دارند و همه جامعه فوتبال می دانند، متاسفانه هوش و حواس درستی ندارند”!!!!

۱_ جناب امید رضا روانخواه؟ همه جامعه فوتبال ایران می دانند که ثبات و استمرار شبهه برانگیز و مداوم شما در لیگهای مختلف فوتبال ایران قطع و یقین به مناسبت علم و دانش شما نیست و یقین داریم که صرفا” هوش و حواس مستعد شما در ارتباطات پشت پرده فوتبال ایران باعث این تداوم شده است.

۲_جناب امید رضا روانخواه؟ شما جایگاه، حد و حریم خود را وزن نکرده اید و جامعه فوتبال ایران و گیلان این اجازه را به شما نمی دهد که خارج از تخصص نداشته خود در خصوص سایر علوم که هیچ ارتباطی به مسائل فنی فوتبال ندارد اظهار فضل فرمائید.

۳_ جناب امید رضا روانخواه؟ متاسفانه صدا و سیما بجای تعرفه و استفاده از کارشناسان و پیشکسوتان فهمیم فوتبال مجبور است بلحاظ جذب بیننده بیشتر از افراد لوده و دلقک فوتبالی استفاده نماید بنابراین تا وقتیکه مجری سالاری در صدا و سیما حاکم و مجریان پادشاهی کنند نتیجه آن میشود که امروز شاهد آن هستیم که شما همواره یک پای ثابت برنامه های صدا و سیما هستید و البته جملات و عبارات بکار رفته در خصوص پژمان نوری را بیجا و غلط استعمال نمودید که مطمئنا” شایسته، برازنده و مختص آن برادر گرامی است.

۴_ جناب آقای امید رضا روانخواه؟ همه جامعه فوتبال ایران و از همه بهتر شخص منحصر بفرد شما مطلعید که ارکان قضایی فدراسیون فوتبال اعم از کمیته انضباطی و کمیته اخلاق حتی توان شناسایی با مفاسد فوتبال را ندارد چه برسد که با آن برخورد نماید و حتما” مطلعید که بعضا” جرائم در حوزه پشت پرده فوتبال ایران از صلاحیت ذاتی این دو رکن قضایی فدراسیون فوتبال خارج و در صلاحیت مراجع قضایی دادگستری است پس فعلا با دوستانتان خوش باشید.

۵_ جناب امید رضا روانخواه؟ بزرگترین معصیت برای یک انسان اینست که نه سواد کافی برای حرف زدن داشته باشد و نه شعور لازم برای خاموش ماندن! گویا دچار تنگی تفکر و تیره گی شعور شده اید. فوتبال گیلان از عملکرد شما در مدت حضور در باشگاه سپیدرود و همچنین حضور شما در تقابل با باشگاه داماش گیلان بعنوان سرمربی نیروی زمینی و آن اتفاقات جنجالی در خصوص داوری و مسائل پشت پرده آن، خاطرات خوبی در ذهن ندارد بنابراین آخرین باری است که می شنویم و می بینیم که در مورد تیمها، مربیان و مدیران گیلانی الفاظ غلط و بیجا بکار میبرید و اگر اطلاعات درستی از سلامت این افراد ندارید بهتر است دهان خود را بسته نگه دارید.

کانون مربیان فوتبال گیلان

بهزاد داداش زاده

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × سه =