دستگیری عاملان درگیری با مامور وظیفه‌شناس در لاهیجان

0 18

 فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری عاملان درگیری با مامور وظیفه‌شناس پلیس راهنمایی و رانندگی این شهرستان در اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی خبر داد و گفت: پلیس در راستای اجرای این طرح، تسلیم جوسازی‌های فضای مجازی نخواهد شد.

عصر کاسپین/ سرهنگ حمید محمدی‌نسب در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: نیروی انتظامی در راستای اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی برابر وظایف قانونی خود عمل می‌کند.

وی افزود: در راستای اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی و جلوگیری از ورود خودروهای شخصی با پلاک‌ غیربومی به داخل شهرهای استان، پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان لاهیجان نیز کنترل خودروها در مبادی ورودی این شهرستان را در دستورکار خود قرار داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان گفت: روز گذشته ماموران راهنمایی و رانندگی لاهیجان حین کنترل خودروهای ورودی به این شهرستان از ورود یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ جلوگیری کردند که سرنشینان این خودرو پس از ممانعت ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی با ماموران وظیفه‌شناس درگیر و به خودروی پلیس آسیب زدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: سرنشینان ۳۸ و ۳۹ ساله خودرو پژو ۲۰۶ بلافاصله توسط پلیس دستگیر و خودروی آنها نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شد و متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ محمدی نسب با بیان اینکه پلیس، تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا است، برخورد قاطعانه با ناقضان محدودیت‌های کرونایی را مطالبه مردم از نیروی انتظامی برشمرد و گفت: پلیس خود را در قبال حفظ سلامت و تندرستی شهروندان مسؤول دانسته و از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند و در راستای اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی تسلیم جوسازی‌های فضای مجازی نخواهد شد.

وی در پایان از مردم خواست با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و پرهیز از سفر، به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا کمک کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × 2 =