دنیامالی: خبرنگاران وجدان بیدار جامعه و در خط مقدم جبهه آگاهی بخشی هستند

0 26

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بی شک دستیابی به قله های پیشرفت، سربلندی و سعادت کشور جز با حق جویی صدق و مجاهدت در عرصه آگاهی ممکن نمی شود.

عصر کاسپین/ احمد دنیامالی نماینده مردم بندر انزلی و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با صدور پیامی به مناسبت فرار رسیدن روز خبرنگار، از زحمات اصحاب رسانه کشور قدردانی کرد.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

«با سلام و احترام

۱۷ مرداد روز خبرنگار، فرصتی ارزشمند و گرانبها برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان های فرهیخته از جمله ” شهید محمود صارمی ” که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه، جان خود را تقدیم انقلاب کردند، می باشد.

خبرنگاران وجدان بیدار جامعه و در خط مقدم جبهه آگاهی بخشی هستند و چون “دیده‌بان صادق” برای اطلاع‌رسانی صحیح، دقیق و سریع حوادث و رخدادها تلاش می نمایند.

بی شک دستیابی به قله های پیشرفت، سربلندی و سعادت کشور، مراقبت از منافع ملی و مصالح مردم و آرمان های ارزشمند انقلاب اسلامی جز با حق جویی صدق و مجاهدت در عرصه آگاهی ممکن نمی شود.

اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات به خصوص خبرنگاران حوزه پارلمانی مجلس شورای اسلامی که با قلم و بیان صریح و صادقانه در طول سال با تلاش فراوان نسبت به اطلاع رسانی و گزارش  فعالیت های حوزه پارلمانی اقدام نموده اند تشکر نموده، سلامتی و توفیق روزافزون این عزیزان را از خداوند متعال خواهانم.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

16 − 12 =