فرمانده نیروی انتظامی فومن در نشست خبری مطرح کرد: خط قرمز کاری ام ،برخورد با متخلفین و ارازل اوباش در شهرستان فومن است

0 13

سرهنگ حمیدرضا فیضی در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان فومن ضمن ابراز تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم فعالیت شبانه روزی خبرنگاران را قابل تقدیر و قدردانی دانست.

عصر کاسپین/ فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فومن با تاکید بر اینکه قلم اصحاب رسانه در راستای حفظ سلامت روانی و اجتماعی جامعه بسیار تاثیر گذار است، افزود: از خبرنگاران درخواست می شود در انتقال اخبار به ویژه اخبار حوادث ؛ صراحت ، شفاف سازی و حقیقت در دستور کار قرار دهند.

وی در ادامه گفت: انتشار اخبار غیر واقع و انتقال آن به مردم مصداق بارز تشویق اذهان عمومی است که منافع عمومی جامعه را به خطر می اندازد.

سرهنگ فیضی برخورد با متخلفین و‌ ارازل و اوباش که نظم عمومی در شهرستان فومن به خطر اندازند را خط قرمز حوزه فعالیت خود عنوان کرد و افزود: زرد نویسی و انتقال اخبار جذب خوراک رسانه های غربی است که خبرنگاران باید تلاش کنند در انتقال درست و صحیح اخبار هوشمندانه عمل کنند.

سرهنگ فیضی با تاکید بر اینکه شهروندان برای اجاره ویلا و‌ منازل به گردشگران دقت و حساسیت لازم را بکار گیرند، تصریح کرد: افرا دی که تحت عنوان مسافر مبالغ هنگفتی برای اجازه ویلا پیشنهاد می دهند سارقنی هستند که طی یک شبانه روز وسایل منزل را به سرقت برده وامنیت شهر را به خطر می اندازند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فومن از صاحبین خانه کاشانه ها خواست پس از دریافت مجوز از نهاد های مربوطه منازل و ویلاهای خود را در اختیار گردشگران بگذارند.

وی با اشاره به فعالیت شرکت های شبهگلد کوئست به شکلی جدید، عنوان کرد: این شرکت ها که بصورت هرمی فعالیت دارند به بهانه اشتغال زایی از مردم اخاذی می کنند.

وی با تاکید بر اینکه شهر مذهبی فومن جولان گاه دزدان سارقین نیست، خاطرنشان کرد:افرادی که بعنوان توریست در سطح شهر با لباس های غیر متعارف ظاهر می شوند عفت عمومی را زیر سوال می برند.

سرهنگ فیضی با بیان اینکه از شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده افرادی با لباس های غیر متعارف به پلیس اطلاع دهند، گفت: از ارایه خدمات عمومی به هنجارشکنان پرهیز شود

وی در پایان از دهیار ‌‌ان و اعضای شورا اسلامی در سطح روستا خواست در خصوص سرقت همکاری لازم با مجموعه نیروی انتظامی را در الویت کاری خود قرار دهند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هشت − شش =