پدیده گیلانی جوان‌ترین بانوی تیم ملی والیبال

0 40

در میان اسامی بازیکنان تیم ملی والیبال ایران، نام الهه پورصالح از استان گیلان نامی متفاوت است.

عصر کاسپین/ ششمین اردوی انتخابی تیم ملی والیبال زنان، اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا، با حضور الهه پورصالح که یکی از ستاره‌های آینده دار والیبال ایران به شمار می‌رود در حال برگزاری است. 

ستاره جوان و لاهیجانی پیکان، پس از نمایشی شگفت‌انگیز در لیگ برتر، کادر تیم ملی را مجاب کرد تا به پدیده والیبال ایران در تیم ملی بزرگسالان، فرصت عرض اندام دهد. 

مسیر پیشرفت الهه پورصالح با شیب بیشتری در حال طی شدن است. او در فصل گذشته لیگ برتر در میان چهره‌های باتجربه، صاحب یکی از عناوین فردی شد در حالی که تنها ۱۸ساله تیم ملی بزرگسالان است. 

الهه پورصالح با اشاره به ورود به رشته والیبال اظهار کرد: از آنجا که مادرم مربی والیبال بود، من به کلاس والیبال مادرم می‌رفتم و بعدها به مسابقات کشوری رفتم و به اردوی تیم ملی دعوت شدم. 

وی با اشاره به تجربه‌های موفقش در تیم ملی گفت: در اردوی تیم ملی والیبال نوجوانان به مربیگری میترا شعبانیان انتخاب و به مسابقات تیم ملی نوجوانان آسیا اعزام شدم و این یک تجربه فوق العاده برای من بود. 

عضو تیم ملی والیبال زنان، تیم پیکان را تیمی جوان دانست و افزود: در فصل گذشته لیگ برتر، تیم‌مان تیمی جوان و البته با حضور چند بازیکن باتجربه داشتیم. برایم بسیار مهم بود که در پیکان خودم را نشان دهم. 

پورصالح با بیان اینکه مهم‌ترین اصل رقابت داشتن جسارت هست، تصریح کرد: برای یک بازیکن جوان در بین بازیکنانی که بسیار باتجربه‌تر هستند، جسارت رقابت کردن دشوار است اما می‌دانستم که باید این جسارت را داشته باشم. حاصل، آن شد که بهترین پشت خط زن لیگ برتر پارسال شدم. 

وی با اشاره به برنامه آینده و احتمال لژیونر شدن بیان کرد: در حال حاضر تمرکزم روی تمریناتم در تیم ملی است و نمی‌توانم پنهان کنم که چقدر مایلم که در یک تیم خوب خارجی بازی کنم. 

عضو تیم ملی والیبال زنان با اشاره به پیشنهاداتش از کشورهای دیگر گفت: پیشنهاد خارجی از فرانسه و رومانی داشتم اما با توجه به شرایطی که مدنظرم بود توافق و امکان انتقال وجود نداشت. باید ببینیم چه اتفاقی در آینده رخ می‌دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 + هجده =