احداث بیش از ۱۴۰۰ کیلومتر کابل خودنگهدار با اعتباری قریب به ۱۸۰ میلیارد تومان

0 13

آیین بهره برداری اصلاح و جایگزینی ۲۰۰۰ متر شبکه سیمی فرسوده با صرف هزینه قریب به ۳ میلیارد ریال به کابل خودنگهدار در روستای طالکام از توابع شهرستان خمام با حضور جمعی از مقامات محلی برگزار شد.

    

عصر کاسپین/ درحاشیه این مراسم محمد اسماعیل هنرمند مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان ازتلاش های امور های توزیع برق شهرستان ها و همچنین از صبر،شکیبایی و همراهی خوب مردم قدردانی کرد و گفت: از ابتدای سال ۹۹ تا کنون و با اولویت شناسایی نقاط حادثه خیز و قابل بهبود، قریب به ۱۴۰۰ کیلومتر از شبکه های توزیع برق فرسوده استان با کابل خودنگهدار جایگزین شده است.

وی افزود: اعتبار صرف شده برای اینکار تا کنون قریب به ۱۸۰میلیارد تومان بوده و هدف اصلی از اجرای آن حرکت به سوی پاسخگویی بهتر به مشترکین و افزایش کیفیت خدمت رسانی است.

هنرمند خاطرنشان کرد: امروز نیز در شهرستان خمام و در روستای طالکام و به همت ۵ اکیپ اجرایی با اعتباری قریب به ۳ میلیارد ریال، ۲۰۰۰ متر شبکه فرسوده به کابل خودنگهدار تبدیل شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان اظهار داشت: در شهرستان خمام در سال ۱۳۹۹ ، بالغ بر ۲۸ کیلومتر کابل خودنگهدار با اعتباری حدود ۳۴ میلیارد ریال و در سال ۱۴۰۰ نیز تا کنون ۱۵ کیلومتر کابل خودنگهدار با صرف هزینه بیش از ۲۲ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

وی استفاده از امکانات فضای مجازی در ایام کرونایی را ضروری خواند و تاکید کرد: سامانه برق ایران (برق من ) کوتاهترین راه برای رفع مشکلات و اعلام خاموشی ها محسوب می شود برای تحقق این مهم، مشترکین می توانند با مراجعه به سایت شرکت به آدرس ww.gilanpdc.irیا کافه بازار بانصب این اپلیکیشن جامع و کار بردی از مزایای آن استفاده کنند.

شایان ذکر است در این مراسم مهندس عبدالوحید احمدی فرماندار شهرستان خمام، عصمت محمد دوست بخشدار مرکزی خمام ، مهندس آرش واقف رئیس اداره توزیع برق خمام و جمعی دیگر از مسئولین این شهرستان حضور داشتند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 − شش =