به منظورتامین آب مصرفی شهرک های صنعتی گیلان صورت گرفت : امضای تفاهم نامه همکاری شرکت شهرک های صنعتی گیلان با آب و فاضلاب استان

0 15

تفاهم نامه همکاری دو جانبه میان مدیران عامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بامحوریت افزایش ظرفیت قرار دادی و پرداخت بهای آب مصرفی منعقد شد.
عصرکاسپین/ در راستای تحقق شعار سال “تولید ، پشتیبانی ها ، مانع زدایی ها ” و با هدف حمایت از صنایع کوچک ، تفاهم نامه افزایش ظرفیت قراردادی انشعاب آب شهرک های صنعتی سفیدرود رشت ، انزلی و ناحیه های صنعتی یعقوبیه و اطاقور لنگرود فی مابین فریبرز سعیدی کیا و سید محسن حسینی سالکده امضاء شد .

فریبرز سعیدی کیا رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان با اشاره به انعقاد تفاهم نامه با شرکت آب و فاضلاب استان گیلان اظهار داشت: در راستای تحقق شعار سال و پیروی از منویات مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) به منظور فراهم نمودن بستر جهش اقتصادی در زیرساخت های اقتصادی کشور و با هدف حمایت از صنایع براساس تفاهم نامه ای ظرفیت قراردادی انشعاب آب شهرک های صنعتی گیلان افزایش یافت.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان با تأکید بر موقعیت استراتژیک شهرک های صنعتی گیلان تصریح کرد: به لحاظ پدافندی تأمین آب این شهرک ها انجام و ظرفیت قراردادی آب این شهرک ها از ۸۶۴۶۴ مترمکعب در ماه با ۱۸ لیتر در ثانیه به ۲۲۶۴۲۲ مترمکعب در ماه افزایش یافت.

در ادامه فریبرز سعیدی کیا رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان با اشاره به اینکه انعقاد این تفاهم نامه در سال تولید ، پشتیبانی ها ، مانع زدایی ها میمنت یافت، تصریح کرد: تأمین آب شهرک های صنعتی که می توانست تهدیدی محسوب شود، به فرصت تبدیل شد و با تشریک مساعی و همفکری مجموعه آبفای گیلان راهکارها بررسی و اجرایی شد.

وی همچنین افزود: یکی از اصلی ترین زیرساخت ها تأمین آب است و آبِ با کیفیت برای صنعت لازم است که با افزایش ظرفیت ، نیاز آبی سال های آتی این شهرک ها تأمین و با توجه به زمینه همکاری مناسب با آبفای گیلان، امید است برای ارتقاء این شهرک ها قدم های بهتری برداشته شود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 − چهارده =