حدود ۹۰ درصد بیمه شدگان گیلانی از خدمات درمانی مراکز ملکی تامین اجتماعی استان رضایت دارند

0 17

بر اساس گزارش ارائه شده از سوی مدیردرمان تامین اجتماعی گیلان ، مخاطبین در جامعه هدف نزدیک به ۹۰ درصد رضایتمندی از خدمات مراکز ملکی این سازمان در استان اعلام نموده اند .

عصر کاسپین/ دکتر رضا قنبرپور سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان طی گزارشی از ابراز رضایتمندی ۹۰ درصدی مخاطبان از خدمات درمانی در مراکز ملکی سازمان در سطح استان خبر داد . 

بر این اساس طبق اطلاعات حاصل از نظر سنجی بدست آمده از طریق سامانه پاسخگوئی تامین اجتماعی (CRM) نزدیک به ۹۰ درصد بیمه شدگان شرکت کننده در این ارزیابی از دریافت خدمات درمانی در مراکز ملکی تامین اجتماعی گیلان ابراز رضایت نمودند . 

دکتر رضا قنبرپور سرپرست مدیریت درمان استان افزود : در راستای ارتقاء فرایندهای پاسخگوئی به مخاطبان این نظرسنجی بصورت مکانیزه انجام میگیرد که مطابق نتایج حاصله ، بیمه شدگان مراجعه کننده به ۱۳ مرکز درمانی ملکی و همچنین بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت نزدیک به ۹۰ درصد اعلام رضایت داشته اند . 

وی تاکید نمود در این طرح برای استفاده کنندگان از خدمات پیامکی حاوی لینک نظرخواهی ارسال میگردد تا بر اساس آن شرایط کمی و کیفی خدمات مورد رصد و پایش قرار گیرد . 

سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان همچنین راههای ارتباطی با سامانه پاسخگوئی سازمان را تشریح و اذعان داشت : شماره تلفن ۱۴۲۰ مرکز ارتباطات مردمی ، سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۲۰ و پورتال tamin.ir.1420 آماده دریافت پیشنهادها ، نظرات و انتقادات مخاطبان بوده و کارشناسان این مرکز در سریعترین زمان ممکن به درخواستها پاسخگوئی خواهند نمود . 

شایان ذکر است در حال حاضر بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از جمعیت گیلان تحت پوشش تامین اجتماعی استان قرار دارند .  

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست + 13 =