نائب رئیس شورای شهر رشت: رسیدگی اصولی به معضل دفع آب های سطحی الویت شورای ششم است

0 14

مجید عزیزی نایب رییس شورای شهر رشت ضمن عذرخواهی از شهروندان رشت بابت اختلال در عبور مرور شهری ، گفت: درخواست می شودسازمانهای دخیل درخدمات شهری تمام تلاش خود را برای رفع مشکل به وجود آمده بکارگیرد.

عصر کاسپین/ متاسفانه شاهد ابگرفتگی شدید معابر اصلی و فرعی در سطح شهر بوده ایم که عبور و مرور شهروندان را با اختلال مواجه کرده است.

مجید عزیزی باشاره به بارش شدید باران طی ۲۴ساعت گذشته در شهر رشت با ابراز تاسف از شرایط موجود که با تغییر در شرایط جوی ، وضعیت عمومی شهر بحرانی می شود، افزود؛ مدیریت شهری علارغم اقدامات خوب صورت گرفته طی سال‌های گذشته همچنان نتوانسته حداقل ها و استاندارد های اولیه زندگی شهری را برای شهروندان رشتی به ثمر برساند.

وی ضمن نگرانی از وضعیت فعلی شهر رشت خاطر نشان کرد؛ مدیران شهرداری و همه دستگاه های ذی ربط جهت تسهیل عبور و مرور و جلوگیری از بروز هرگونه حادثه احتمالی پایه کار باشند تا بیش از این شرمنده شهروندان نباشیم.

عزیزی با تاکید بر اینکه مجموعه شورای شهر رشت در ابتدای کار خود با این وضعیت تاسف بار مدیریتی شهر مواجهه شده است، افزود: یکی از الویت های شورای ششم رسیدگی به معضل دفع آب های سطحی در شهر بصورت اصولی خواهد بود.

نائب رئیس شورای شهر در پایان از پرسنل خدوم و زحمت کش مجموعه خدمات شهری که از دیشب تلاش وافری را جهت تسهیل در رفت و آمد شهروندان داشتند تشکر و قدردانی کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده − شانزده =