پرداخت ۹۵ درصدی تسهیلات درخواستی واحدهای صنفی زیان دیده از کرونا در رشت

0 15

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری از پرداخت ۹۵ درصدی تسهیلات درخواستی واحدهای صنفی زیان دیده از کرونا در شهرستان رشت خبر داد.

عصر کاسپین/ چهارمین جلسه کمیته اشتغال شهرستان رشت به منظور پیگیری تسهیلات مشاغل آسیب دیده از کرونا با حضور تعدادی از روسای ادارات و بانک‌های عامل و به ریاست میراعلمی معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری برگزار گردید.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری میزان تسهیلات جذب شده را ۱۶۲۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده توسط فرمانداری تاکنون ۹۵ درصد تسهیلات درخواستی واحدهای صنفی زیان دیده از کرونا پرداخت شده است.

میراعلمی با اشاره به آمار مقایسه ای پرونده های درخواستی رشت با سایر شهرستانها، گفت: شهرستان رشت با نزدیک به ۱۰.۰۰۰ پرونده تشکیل شده در سامانه از نظر تعداد پرونده و میزان اعتبارات با اختلاف فاحش در صدر استان قرار دارد.

معاون برنامه ریزی فرمانداری از تمدید مهلت ثبت نام متقاضیان تسهیلات حمایتی خبر داد و افزود: برابر ابلاغ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ثبت نام تسهیلات در سامانه تا پایان آذرماه و مهلت پرداخت تسهیلات در بانک‌های عامل تا پایان بهمن ماه سالجاری ادامه خواهد داشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 − شانزده =